Oferta pracy id: 53082 z dnia 2016-07-22
Regionalny Kierownik Sprzedaży
PolGuard Consulting Sp. z o.o.
Firma PolGuard Consulting Sp. z o.o. jest na polskim rynku pierwszą spółką, która została utworzona po to by specjalizować się w problematyce ochrony danych osobowych i do dziś jedyną, która przed rozpoczęciem działalności zarejestrowała swoje zbiory danych osobowych i w miarę przepisów rejestruje kolejne.
Zajmujemy się doradztwem w zakresie bezpieczeństwa ze szczególnym uwzględnieniem ochrony danych osobowych (audyty, dokumentacja ochrony danych osobowych, rejestracja zbiorów, organizacja szkoleń specjalistycznych).
Więcej informacji o firmie na http://www.polguard.pl
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Region:zachodnio-pomorskie
Opis stanowiska:
Praca w systemie Home Office + opieka nad określonym regionem.
Osoba na tym stanoiwsku będzie odpowiedzialna za:
pozyskiwanie oraz szkolenie nowych partnerów handlowych oraz realizację planów sprzedaży;
nadzorowanie i rozliczanie pracy przedstawicieli handlowych;
pozyskiwanie nowych klientów oraz opiekę nad istniejącymi klientami;
Poszukujemy aktywnych i samodzielnych osób, które chcą razem z nami wdrażać nowe standardy ochrony danych osobowych.
Wymagania:
wykształcenie wyższe;
min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży i kierowaniu zespołem przedstawicieli (mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług doradczych dla jednostek samorządu terytorialnego oraz B2B);
umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenia negocjacji;
obsługa kompuetera w zakresie MS Office;
samodzielność, dyspozycyjnośc, odporność na stres;
prawo jazdy, własny samochód;
reprezentacyjność.
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży doradczej wydawnictw oświatowych oraz znajomość specyfiki funkcjonowania urzędów administracji samorządowej oraz oferowania usług w sektorze B2B.
Oferujemy:
samodzielną i odpowiedzialną pracę;
elestyczny czas pracy;
możliwość rozwoju zawodowego;
atrakcyjny prowizyjny system wynagrodzenia uzależniony od osiąganych wyników;
przy osiąganiu odpowiednich wyników samochód służbowy;
formę zatrudnienia: umowę zlecenie lub współpracę – działalność gospodarcza
Nie udajemy, że płacimy "socjal" za udawanie, że ktoś pracuje.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Aplikacje niespęłniające kryteriów nie będą rozpatrywane.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) informujemy, iż administratorem danych jest PolGuard Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul Pory 78 (Biuro Regonalne: Turecki Inkubator Przedsiębiorczości, ul. Jedwabnicza 4, 62-700 Turek). Przedmiotowe dane osobowe są przetwarzane w celu niezbędnym dla realizowanych procesów rekrutacyjnych oraz podjęcia działań przed zawarciem umowy. Ich podanie jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Firma PolGuard Consulting Sp. z o.o. jest na polskim rynku pierwszą spółką, która została utworzona po to by specjalizować się w problematyce ochrony danych osobowych i do dziś jedyną, która przed rozpoczęciem działalności zarejestrowała swoje zbiory danych osobowych i w miarę przepisów rejestruje kolejne.
Zajmujemy się doradztwem w zakresie bezpieczeństwa ze szczególnym uwzględnieniem ochrony danych osobowych (audyty, dokumentacja ochrony danych osobowych, rejestracja zbiorów, organizacja szkoleń specjalistycznych).
Więcej informacji o firmie na http://www.polguard.pl
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Region:zachodnio-pomorskie
Opis stanowiska:
Praca w systemie Home Office + opieka nad określonym regionem.
Osoba na tym stanoiwsku będzie odpowiedzialna za:
pozyskiwanie oraz szkolenie nowych partnerów handlowych oraz realizację planów sprzedaży;
nadzorowanie i rozliczanie pracy przedstawicieli handlowych;
pozyskiwanie nowych klientów oraz opiekę nad istniejącymi klientami;
Poszukujemy aktywnych i samodzielnych osób, które chcą razem z nami wdrażać nowe standardy ochrony danych osobowych.
Wymagania:
wykształcenie wyższe;
min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży i kierowaniu zespołem przedstawicieli (mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług doradczych dla jednostek samorządu terytorialnego oraz B2B);
umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenia negocjacji;
obsługa kompuetera w zakresie MS Office;
samodzielność, dyspozycyjnośc, odporność na stres;
prawo jazdy, własny samochód;
reprezentacyjność.
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży doradczej wydawnictw oświatowych oraz znajomość specyfiki funkcjonowania urzędów administracji samorządowej oraz oferowania usług w sektorze B2B.
Oferujemy:
samodzielną i odpowiedzialną pracę;
elestyczny czas pracy;
możliwość rozwoju zawodowego;
atrakcyjny prowizyjny system wynagrodzenia uzależniony od osiąganych wyników;
przy osiąganiu odpowiednich wyników samochód służbowy;
formę zatrudnienia: umowę zlecenie lub współpracę – działalność gospodarcza
Nie udajemy, że płacimy "socjal" za udawanie, że ktoś pracuje.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Aplikacje niespęłniające kryteriów nie będą rozpatrywane.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) informujemy, iż administratorem danych jest PolGuard Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul Pory 78 (Biuro Regonalne: Turecki Inkubator Przedsiębiorczości, ul. Jedwabnicza 4, 62-700 Turek). Przedmiotowe dane osobowe są przetwarzane w celu niezbędnym dla realizowanych procesów rekrutacyjnych oraz podjęcia działań przed zawarciem umowy. Ich podanie jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Data dodania: | 2016-07-22 |
Oferta ważna do: | 2016-08-19 |
Branże: | Doradztwo / konsulting; |
Wymagane doświadczenie: | Kilkuletnie (do 3 lat włącznie) |
Wymagane wykształcenie: | Wyższe II stopnia (mgr) |
Forma zatrudnienia: | Nie określono |
Poziom stanowiska: | Kierownik |
Wynagrodzenie: | brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |