Oferta pracy id: 55859 z dnia 2017-01-17

Asystent ds. Wsparcia Klienta z j. francuskim


O nas:

Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.

Oddział Capgemini Cloud Infrastructure Services jest jednym z nawiększych dostawców usług outsourcingowych w Polsce. IS osiągnęło wielki sukces i intensywnie rozwija się od momentu otwarcia pierwszego centrum w Krakowie w 2004 roku. W 2006 otworzyliśmy drugie centrum w Katowicach, w 2012 trzecie w Opolu. Dziś nasz zespół złożony z 2,000 profesjonalistów dostarcza usługi IT dla 40 klientów w 20 językach.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent ds. Wsparcia Klienta z j. francuskim

(Katowice)

Szkolenia wstępne przygotują Cię do:
  • Obsługi przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczących problemów technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera          
  • Analizowania i rozwiązywania najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań i procedur          
  • Zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów 
  • Współpracy z zespołem specjalistów IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
  • Biegłą znajomość języka francuskiego         
  • Dobrą znajomość języka angielskiego          
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność efektywnej komunikacji          
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office          
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)         
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami w czasie

Oferujemy:
  • Praca w międzynarodowej firmie dla prestiżowych klientów - około 100 światowych marek obsługiwanych przez 6000 profesjonalistów w 30 językach.
  • Jasno określona ścieżka kariery(ekspercka lub liderska) i bogata oferta szkoleniowa - ponad 20 000 szkoleń online oraz książek dostępnych dla Ciebie także z domu, szeroki wybór szkoleń w klasie, dofinansowanie do nauki języków obcych.
  • Od ekspertów Capgemini nauczysz się najlepszych praktyk oraz biznesu na światowym poziomie. Ponad 900 certyfikowanychekspertów z zakresu m.in. PMP, SAP, ACCA.
  • Będziesz pracować w inspirującej atmosferze. Razem pracujemy i razem świętujemy– Projekt Teatr Capgemini, wolontariat pracowniczy, wydarzenia integracyjne, wspólne granie w kosza, siatkę – każdy znajdzie coś dla siebie!
  • Poza wynagrodzeniem otrzymasz pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla całej rodziny, dodatkowe ubezpieczenie). Możesz polecać znajomych w Programie Referencyjnymi zgarniać nagrody!
  • Nasze biura mają dogodną lokalizację z certyfikatem „Przyjazny rowerom”!
  • Jako osoba niepełnosprawna otrzymasz profesjonalne wsparcie. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie i wdrażanie nowoczesnych technologii wspierających pracę osób z różnymi niepełnosprawnościami. Zależy nam na włączeniu osób niepełnosprawnych do naszych zespołów na zasadzie równych szans. Prowadzimy szkolenia z zakresu świadomości niepełnosprawności. Dołącz do naszego programu wspierającego zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami: Win with Capgemini.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij swoje CV na adres praca.pl@capgemini.com
w tytule wiadomości wpisując numer referencyjny: Infra/CSA/French/KTW  

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Capgemini Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy na potrzeby procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002, Nr 101, poz. 926 ze zm.) Zezwalam również Capgemini Polska Sp z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w tym przez jednostki w Indiach oraz klientów Capgemini obejmujących wewnętrzne oraz zewnętrzne obszary EEA.”
Data dodania: 2017-01-17
Oferta ważna do: 2017-02-14
Branże: Call center / Obsługa klienta;
Wymagane doświadczenie: Nie wymaga doświadczenia
Wymagane wykształcenie: Brak wymagań
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Pracownik biurowy
Wynagrodzenie: brak informacji
Możliwość pracy zdalnej: NIE