Asystent ds. Wsparcia Klienta z j. francuskim

O nas:

Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.

Oddział Capgemini Cloud Infrastructure Services jest jednym z nawiększych dostawców usług outsourcingowych w Polsce. IS osiągnęło wielki sukces i intensywnie rozwija się od momentu otwarcia pierwszego centrum w Krakowie w 2004 roku. W 2006 otworzyliśmy drugie centrum w Katowicach, w 2012 trzecie w Opolu. Dziś nasz zespół złożony z 2,000 profesjonalistów dostarcza usługi IT dla 40 klientów w 20 językach.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent ds. Wsparcia Klienta z j. francuskim

(Katowice)

Szkolenia wstępne przygotują Cię do:

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:

Oferujemy:

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij swoje CV na adres praca.pl@capgemini.com
w tytule wiadomości wpisując numer referencyjny: Infra/CSA/French/KTW  

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Capgemini Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy na potrzeby procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002, Nr 101, poz. 926 ze zm.) Zezwalam również Capgemini Polska Sp z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w tym przez jednostki w Indiach oraz klientów Capgemini obejmujących wewnętrzne oraz zewnętrzne obszary EEA.”

Data dodania: 2017-01-17
Oferta ważna do: 2017-02-14
Branże: ...
Wymagane doświadczenie: Nie wymaga doświadczenia
Wymagane wykształcenie: Brak wymagań
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Pracownik biurowy
Wynagrodzenie: brak informacji
Możliwość pracy zdalnej: NIE

Capgemini

praca.pl@capgemini.com