Oferta pracy id: 56421 z dnia 2017-02-17
Telefoniczny Doradca Klienta
Liberty Poland S.A. poszukuje Pracowników do Departamentu Obsługi Klienta sieci Plus i Cyfrowego Polsatu.
Nowoczesne biuro firmy znajduje się w ścisłym centrum Częstochowy, Al. Wolności 27.
Twoje zadania:
- Telefoniczna obsługa Klientów sieci Plus i Cyfrowego Polsatu
- Doradztwo i sprzedaż w zakresie produktów i usług oferowanych przez Polkomtel Sp. z o.o.
Oferujemy to, czego nie mają inni! - Stawka 13 lub 15zł na godzinę na start, z możliwością podniesienia stawki!
- Praca w ciszy, bez nacisku, presji i stresu
- Miła i spokojna atmosfera - praca we własnym tempie
- Przyjazna kadra managerska
- Praca z własnym klientem, który wyraził zgodę na kontakt
- Łatwe w osiągnięciu cele sprzedażowe i wysokie prowizje (80%)
- Przejrzysty system
- Łatwy skrypt rozmowy
- Atrakcyjna i obszerna oferta (SMART Dom - Cyfrowy Polsat, PLUS, internet LTE, nowe telefony w niskich cenach)
- Świetna lokalizacja w Centrum (PKP, PKS, tramwaj, autobus tuż za rogiem)
- Elastyczny grafik godzin pracy (min. 25g/tyg + 2 soboty/msc)
Nasze oczekiwania:
- Umiejętność nawiązywania kontaktów i pozytywne nastawienie do pracy
- Wysoka kultura osobista
- Gotowość do pojęcia pracy w systemie zmianowym
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
- Wysoki poziom orientacji na klienta i wynik sprzedaży Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.
29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
Nowoczesne biuro firmy znajduje się w ścisłym centrum Częstochowy, Al. Wolności 27.
Twoje zadania:
- Telefoniczna obsługa Klientów sieci Plus i Cyfrowego Polsatu
- Doradztwo i sprzedaż w zakresie produktów i usług oferowanych przez Polkomtel Sp. z o.o.
Oferujemy to, czego nie mają inni! - Stawka 13 lub 15zł na godzinę na start, z możliwością podniesienia stawki!
- Praca w ciszy, bez nacisku, presji i stresu
- Miła i spokojna atmosfera - praca we własnym tempie
- Przyjazna kadra managerska
- Praca z własnym klientem, który wyraził zgodę na kontakt
- Łatwe w osiągnięciu cele sprzedażowe i wysokie prowizje (80%)
- Przejrzysty system
- Łatwy skrypt rozmowy
- Atrakcyjna i obszerna oferta (SMART Dom - Cyfrowy Polsat, PLUS, internet LTE, nowe telefony w niskich cenach)
- Świetna lokalizacja w Centrum (PKP, PKS, tramwaj, autobus tuż za rogiem)
- Elastyczny grafik godzin pracy (min. 25g/tyg + 2 soboty/msc)
Nasze oczekiwania:
- Umiejętność nawiązywania kontaktów i pozytywne nastawienie do pracy
- Wysoka kultura osobista
- Gotowość do pojęcia pracy w systemie zmianowym
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
- Wysoki poziom orientacji na klienta i wynik sprzedaży Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.
29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
Data dodania: | 2017-02-17 |
Oferta ważna do: | 2017-03-17 |
Branże: | Call center / Obsługa klienta; |
Wymagane doświadczenie: | Nie określono |
Wymagane wykształcenie: | Nie określono |
Forma zatrudnienia: | Kontrakt / umowa zlecenie |
Poziom stanowiska: | Pracownik biurowy |
Wynagrodzenie: | 2000 - 4000 zł brutto |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |