Oferta pracy id: 56502 z dnia 2017-02-23
BackOffice j węgierski Warszawa
Backoffice – j węgierski
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów węgierskojęzycznych. Mailowe i telefoniczne wsparcie administracyjno-logistyczne użytkowników sprzętu IT globalnej marki (koordynacja zamówień, zwrotów, procesu recyclingu).
Wymagania:
Znajomość języka węgierskiego w mowie i piśmie na poziomie bardzo dobrym
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
Operatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
Oferujemy
Umowę o pracę
Możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin lub na część etatu;
Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów węgierskojęzycznych. Mailowe i telefoniczne wsparcie administracyjno-logistyczne użytkowników sprzętu IT globalnej marki (koordynacja zamówień, zwrotów, procesu recyclingu).
Wymagania:
Znajomość języka węgierskiego w mowie i piśmie na poziomie bardzo dobrym
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
Operatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
Oferujemy
Umowę o pracę
Możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin lub na część etatu;
Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: | 2017-02-23 |
Oferta ważna do: | 2017-03-23 |
Branże: | Call center / Obsługa klienta; |
Wymagane doświadczenie: | Nie wymaga doświadczenia |
Wymagane wykształcenie: | Brak wymagań |
Forma zatrudnienia: | Pełny etat |
Poziom stanowiska: | Nie określono |
Wynagrodzenie: | brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |