Oferta pracy id: 58181 z dnia 2017-06-23
Konsultant w Contact Center
EXPERUM Human Resources jest firmą doradztwa personalnego, która od ponad 20 lat wspiera swoich Klientów w rekrutacjach i realizacji projektów doradczych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Dla naszego Klienta, jednego z największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego, poszukujemy osoby na stanowisko:
Konsultant w Contact Center
miejsce pracy: Wrocław
nr ref.: 8454/CC
Wymagania:
Prosimy o przesłanie aplikacji (CV) wraz z podaniem numeru referencyjnego w temacie wiadomości na adres e-mail: wroclaw@experumhr.pl
Dla naszego Klienta, jednego z największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego, poszukujemy osoby na stanowisko:
Konsultant w Contact Center
miejsce pracy: Wrocław
nr ref.: 8454/CC
Wymagania:
- minimum średnie wykształcenie,
- komunikatywność, miły głos i poprawna wymowa,
- pozytywne nastawienie oraz duża motywacja do pracy,
- gotowość do ciągłego poszerzania wiedzy,
- umiejętność obsługi komputera.
- telefoniczna obsługa Klientów,
- rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż dopasowanych produktów,
- realizacja zleceń złożonych przez Klienta,
- budowanie pozytywnego wizerunku i dobrych relacji z Klientami.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na część lub cały etat),
- elastyczne godziny pracy,
- profesjonalne szkolenia,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
- realną możliwość awansu,
- dodatkowe benefity.
Prosimy o przesłanie aplikacji (CV) wraz z podaniem numeru referencyjnego w temacie wiadomości na adres e-mail: wroclaw@experumhr.pl
Data dodania: | 2017-06-23 |
Oferta ważna do: | 2017-07-21 |
Branże: | Bankowość; Call center / Obsługa klienta; |
Wymagane doświadczenie: | Nie określono |
Wymagane wykształcenie: | Nie określono |
Forma zatrudnienia: | Nie określono |
Poziom stanowiska: | Nie określono |
Wynagrodzenie: | brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |