Oferta pracy id: 58181 z dnia 2017-06-23

Konsultant w Contact Center


EXPERUM Human Resources jest firmą doradztwa personalnego, która od ponad 20 lat wspiera swoich Klientów w rekrutacjach i realizacji projektów doradczych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Dla naszego Klienta, jednego z największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego, poszukujemy osoby na stanowisko:

Konsultant w Contact Center

miejsce pracy: Wrocław
nr ref.: 8454/CC

Wymagania:

  • minimum średnie wykształcenie,
  • komunikatywność, miły głos i poprawna wymowa,
  • pozytywne nastawienie oraz duża motywacja do pracy,
  • gotowość do ciągłego poszerzania wiedzy,
  • umiejętność obsługi komputera.

Obowiązki:

  • telefoniczna obsługa Klientów,
  • rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż dopasowanych produktów,
  • realizacja zleceń złożonych przez Klienta,
  • budowanie pozytywnego wizerunku i dobrych relacji z Klientami.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na część lub cały etat),
  • elastyczne godziny pracy,
  • profesjonalne szkolenia,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
  • realną możliwość awansu,
  • dodatkowe benefity.
  W swojej aplikacji proszę umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)". Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy pełną poufność zgłoszeń.

Prosimy o przesłanie aplikacji (CV) wraz z podaniem numeru referencyjnego w temacie wiadomości na adres e-mail: wroclaw@experumhr.pl

Data dodania: 2017-06-23
Oferta ważna do: 2017-07-21
Branże: Bankowość; Call center / Obsługa klienta;
Wymagane doświadczenie: Nie określono
Wymagane wykształcenie: Nie określono
Forma zatrudnienia: Nie określono
Poziom stanowiska: Nie określono
Wynagrodzenie: brak informacji
Możliwość pracy zdalnej: NIE