Konsultant w Contact Center
EXPERUM Human Resources jest firmą doradztwa personalnego, która od ponad 20 lat wspiera swoich Klientów w rekrutacjach i realizacji projektów doradczych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Dla naszego Klienta, jednego z największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego, poszukujemy osoby na stanowisko:
Konsultant w Contact Center
miejsce pracy: Wrocław
nr ref.: 8454/CC
Wymagania:
- minimum średnie wykształcenie,
- komunikatywność, miły głos i poprawna wymowa,
- pozytywne nastawienie oraz duża motywacja do pracy,
- gotowość do ciągłego poszerzania wiedzy,
- umiejętność obsługi komputera.
Obowiązki:
- telefoniczna obsługa Klientów,
- rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż dopasowanych produktów,
- realizacja zleceń złożonych przez Klienta,
- budowanie pozytywnego wizerunku i dobrych relacji z Klientami.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na część lub cały etat),
- elastyczne godziny pracy,
- profesjonalne szkolenia,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
- realną możliwość awansu,
- dodatkowe benefity.
W swojej aplikacji proszę umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)". Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy pełną poufność zgłoszeń.
Prosimy o przesłanie aplikacji (CV) wraz z podaniem numeru referencyjnego w temacie wiadomości na adres e-mail: wroclaw@experumhr.pl
Data dodania: |
2017-06-23 |
Oferta ważna do: |
2017-07-21 |
Branże: |
... |
Wymagane doświadczenie: |
Nie określono |
Wymagane wykształcenie: |
Nie określono |
Forma zatrudnienia: |
Nie określono |
Poziom stanowiska: |
Nie określono |
Wynagrodzenie: |
brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: |
NIE |
Experum HR
wroclaw@experumhr.pl