Oferta pracy id: 58674 z dnia 2017-07-25

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim - Warszawa


Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE (wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 7097) dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

Opis stanowiska:
·         Telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników sprzętu elektronicznego (pomoc techniczna/kierowanie do serwisów/wysyłanie instrukcji obsługi itp.) lub mailowe wsparcie użytkowników witryny aukcyjnej Odpowiedzi na zapytania klientówDbanie o relację z klientamiKształtowanie dobrego wizerunku firmy Administracja i praca z wewnętrznym systemem  

Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego (min. poziom B2) - warunek konieczny
  • Minimum średnie wykształcenie ·        
  • Dobra znajomość obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu Ms Office ·       
  • Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte zdolności interpersonalne ·        
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole ·        
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane  

Oferujemy:
         Pracę na pełen etat/pół etatu lub ¾ etatu (w zależności od dyspozycyjności) ·         Umowę o pracę lub inną formę (do ustalenia) ·         Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy (bogaty system benefitów obejmujący m.in. prywatną opiekę medyczną, bony świąteczne, bonusy dla najlepszych pracowników, imprezy firmowe i projektowe) ·         Dofinansowanie do relokacji dla osób spoza Warszawy ·         System szkoleń ·         Możliwość podnoszenia kompetencji językowych (udział w kursach językowych) ·         Narzędzia niezbędne do pracy ·         Pracę w międzynarodowej firmie w nowoczesnym biurze ·         Możliwość używania na co dzień języka niemieckiego ·         Przyjazną atmosferę pracy ·         Miejsce pracy: Warszawa-Mokotów  

Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV w języku polskim na adres: warszawa@jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. NIEM/TECH/MOK    

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Jobhouse Sp. Z o.o.  z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31 80-241 Gdańsk moich danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadanie i przetwarzanie danych osobowych oraz ich udostępnianie klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.) aż do momentu wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem/am poinformowany/a o prawach do poprawiania, dostępu i ochrony tych danych. Informujemy, że administratorem zbieranych danych osobowych jest Jobhouse Sp. Z o.o. z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31 80-241 Gdańsk (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 7097), gdzie zbierane są i zabezpieczane dane.”


Data dodania: 2017-07-25
Oferta ważna do: 2017-08-22
Branże: Administracja Biurowa; Call center / Obsługa klienta; IT - e-commerce;
Wymagane doświadczenie: Nie określono
Wymagane wykształcenie: Nie określono
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Specjalista
Wynagrodzenie: brak informacji
Możliwość pracy zdalnej: NIE