Oferta pracy id: 58900 z dnia 2017-08-09

Konsultant Helpdesk


Konsultant Helpdesk/Wsparcia operacyjnego

miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki (ul. 11 Listopada)  

PointPack.pl SA  

PointPack.pl SA specjalizuje się w projektowaniu innowacji procesowych integrujących partnerów z branży internetowej, handlowej i kurierskiej wpisując się w trend Physical Internet. Jesteśmy operatorem technologicznym dla sieć punktów nadawania i odbioru przesyłek kurierskich w punktach handlowo usługowych, głównie w ogólnopolskich sieciach spożywczych i stacjach paliw.  

Opis stanowiska:


Jako konsultant helpdesk i BOK będziesz wspierał obsługę i prawidłową realizację usług udzielając niezbędnej pomocy naszym klientom i partnerom biznesowym korzystającym z systemów informatycznych PointPack.pl. W zależności od Twoich umiejętności technicznych i doświadczenia, będziesz przeprowadzał analizę i rozwiązywał zarówno proste, jak i złożone problemy świadcząc wsparcie najwyższej jakości.  

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • udzielanie pomocy w obsłudze systemów informatycznych PointPack.pl,
  • kontakt telefoniczny i mailowy z klientem i z partnerami biznesowymi,
  • identyfikowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów według ustalonych procedur,
  • prowadzenie dokumentacji zgłaszanych problemów,
  • dbanie o wysoki poziom obsługi świadczonych usług,        
  • współpraca z zespołem IT,
  • wsparcie operacyjne w obszarze marketingu i administracji.
  WYMAGANIA  
  • wykształcenie min. średnie,
  • komunikatywność i zdolność szybkiego uczenia się,
  • zorientowanie na klienta,
  • umiejętność szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji,
  • obsługa komputera (przeglądarka internetowa, excel),
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży oraz podstawowa znajomość języka angielskiego,
  • mile widziani studenci w trakcie studiów zaocznych.
  OFERUJEMY:
  • Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji,
  • Zdobycie doświadczenia w obszarze wsparcia IT oraz współpracy B2B i B2C,
  • Podnoszenie kompetencji analitycznych,
  • Miłą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole,
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w elastycznym czasie pracy,
  • Wpływ na kształtowanie rozwijającej się firmy,
  • Znalezienie się w samym centrum wydarzeń.
  Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja@pointpack.pl   tel. 22 379 02 70

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości PointPack.pl S.A. do celów rekrutacji pracowników. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikację prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych."

Data dodania: 2017-08-09
Oferta ważna do: 2017-09-06
Branże: Administracja Biurowa; Call center / Obsługa klienta; IT - Administracja;
Wymagane doświadczenie: Nie określono
Wymagane wykształcenie: Nie określono
Forma zatrudnienia: Nie określono
Poziom stanowiska: Pracownik biurowy
Wynagrodzenie: 2000 - 2800 zł brutto
Możliwość pracy zdalnej: NIE