Oferta pracy id: 58900 z dnia 2017-08-09
Konsultant Helpdesk
Konsultant Helpdesk/Wsparcia operacyjnego
miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki (ul. 11 Listopada) PointPack.pl SA
PointPack.pl SA specjalizuje się w projektowaniu innowacji procesowych integrujących partnerów z branży internetowej, handlowej i kurierskiej wpisując się w trend Physical Internet. Jesteśmy operatorem technologicznym dla sieć punktów nadawania i odbioru przesyłek kurierskich w punktach handlowo usługowych, głównie w ogólnopolskich sieciach spożywczych i stacjach paliw.Opis stanowiska:
Jako konsultant helpdesk i BOK będziesz wspierał obsługę i prawidłową realizację usług udzielając niezbędnej pomocy naszym klientom i partnerom biznesowym korzystającym z systemów informatycznych PointPack.pl. W zależności od Twoich umiejętności technicznych i doświadczenia, będziesz przeprowadzał analizę i rozwiązywał zarówno proste, jak i złożone problemy świadcząc wsparcie najwyższej jakości.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- udzielanie pomocy w obsłudze systemów informatycznych PointPack.pl,
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientem i z partnerami biznesowymi,
- identyfikowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów według ustalonych procedur,
- prowadzenie dokumentacji zgłaszanych problemów,
- dbanie o wysoki poziom obsługi świadczonych usług,
- współpraca z zespołem IT,
- wsparcie operacyjne w obszarze marketingu i administracji.
- wykształcenie min. średnie,
- komunikatywność i zdolność szybkiego uczenia się,
- zorientowanie na klienta,
- umiejętność szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji,
- obsługa komputera (przeglądarka internetowa, excel),
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży oraz podstawowa znajomość języka angielskiego,
- mile widziani studenci w trakcie studiów zaocznych.
- Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji,
- Zdobycie doświadczenia w obszarze wsparcia IT oraz współpracy B2B i B2C,
- Podnoszenie kompetencji analitycznych,
- Miłą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole,
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w elastycznym czasie pracy,
- Wpływ na kształtowanie rozwijającej się firmy,
- Znalezienie się w samym centrum wydarzeń.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości PointPack.pl S.A. do celów rekrutacji pracowników. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikację prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych."
Data dodania: | 2017-08-09 |
Oferta ważna do: | 2017-09-06 |
Branże: | Administracja Biurowa; Call center / Obsługa klienta; IT - Administracja; |
Wymagane doświadczenie: | Nie określono |
Wymagane wykształcenie: | Nie określono |
Forma zatrudnienia: | Nie określono |
Poziom stanowiska: | Pracownik biurowy |
Wynagrodzenie: | 2000 - 2800 zł brutto |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |