Konsultant Helpdesk

Konsultant Helpdesk/Wsparcia operacyjnego

miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki (ul. 11 Listopada)  

PointPack.pl SA  

PointPack.pl SA specjalizuje się w projektowaniu innowacji procesowych integrujących partnerów z branży internetowej, handlowej i kurierskiej wpisując się w trend Physical Internet. Jesteśmy operatorem technologicznym dla sieć punktów nadawania i odbioru przesyłek kurierskich w punktach handlowo usługowych, głównie w ogólnopolskich sieciach spożywczych i stacjach paliw.  

Opis stanowiska:


Jako konsultant helpdesk i BOK będziesz wspierał obsługę i prawidłową realizację usług udzielając niezbędnej pomocy naszym klientom i partnerom biznesowym korzystającym z systemów informatycznych PointPack.pl. W zależności od Twoich umiejętności technicznych i doświadczenia, będziesz przeprowadzał analizę i rozwiązywał zarówno proste, jak i złożone problemy świadcząc wsparcie najwyższej jakości.  

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:   WYMAGANIA     OFERUJEMY:   Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja@pointpack.pl   tel. 22 379 02 70

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości PointPack.pl S.A. do celów rekrutacji pracowników. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikację prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych."


Data dodania: 2017-08-09
Oferta ważna do: 2017-09-06
Branże: ...
Wymagane doświadczenie: Nie określono
Wymagane wykształcenie: Nie określono
Forma zatrudnienia: Nie określono
Poziom stanowiska: Pracownik biurowy
Wynagrodzenie: 2000 - 2800 zł brutto
Możliwość pracy zdalnej: NIE

PointPack.pl SA

biuro@pointpack.pl