Oferta pracy id: 59011 z dnia 2017-08-18
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Hurtownia elektronarzędzi i maszyn budowlanych Carinet poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży internetowej.
Wymagania:
· Wykształcenie i/lub doświadczenie informatyczne
· bardzo dobra obsługa komputera - MS OFFICE
· Znajomość systemów do obsługi sklepów internetowych i łatwość posługiwania się nimi
· Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji
· Znajomość języka HTML, CCS, CMS
· Znajomość mechanizmu działania sklepów internetowych (PRESTASHOP)
Obowiązki:
· Obsługa sklepu internetowego
· Zarządzanie portfolio produktów sprzedawanych w sklepie internetowym
· Przygotowywanie, wystawianie, wznawianie oferty produktowej
· Obsługa zamówień, rozwiązywanie pojawiających się problemów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy.
· Wystawianie faktur/rachunków
· Analizowanie działań konkurencji w oparciu o dostępne raporty
Mile widziane
· Doświadczenie na analogicznym stanowisku
· Zaangażowanie
· Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym zarówno w mowie, jak i piśmie
· Znajomość programu Subiekt
· Znajomość branży technicznej
Oferujemy:
· Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
· Przeszkolenie pracownika
· Pracę w biurze
· Miłą atmosferę pracy, w młodym zespole
· Kawkę i Herbatkę :)
· Aneks kuchenny do dyspozycji.
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij nam swoje CV
Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawa z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ. U. z 2002 r., Nr 101, Poz. 926 ze zm.)”.
Wymagania:
· Wykształcenie i/lub doświadczenie informatyczne
· bardzo dobra obsługa komputera - MS OFFICE
· Znajomość systemów do obsługi sklepów internetowych i łatwość posługiwania się nimi
· Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji
· Znajomość języka HTML, CCS, CMS
· Znajomość mechanizmu działania sklepów internetowych (PRESTASHOP)
Obowiązki:
· Obsługa sklepu internetowego
· Zarządzanie portfolio produktów sprzedawanych w sklepie internetowym
· Przygotowywanie, wystawianie, wznawianie oferty produktowej
· Obsługa zamówień, rozwiązywanie pojawiających się problemów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy.
· Wystawianie faktur/rachunków
· Analizowanie działań konkurencji w oparciu o dostępne raporty
Mile widziane
· Doświadczenie na analogicznym stanowisku
· Zaangażowanie
· Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym zarówno w mowie, jak i piśmie
· Znajomość programu Subiekt
· Znajomość branży technicznej
Oferujemy:
· Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
· Przeszkolenie pracownika
· Pracę w biurze
· Miłą atmosferę pracy, w młodym zespole
· Kawkę i Herbatkę :)
· Aneks kuchenny do dyspozycji.
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij nam swoje CV
Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawa z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ. U. z 2002 r., Nr 101, Poz. 926 ze zm.)”.
Data dodania: | 2017-08-18 |
Oferta ważna do: | 2017-09-15 |
Branże: | IT - e-commerce; IT - Internet; Sprzedaż; |
Wymagane doświadczenie: | Nie określono |
Wymagane wykształcenie: | Nie określono |
Forma zatrudnienia: | Pełny etat |
Poziom stanowiska: | Specjalista |
Wynagrodzenie: | brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |