Oferta pracy id: 59204 z dnia 2017-08-31

Specjalista ds. obsługi klienta.


Personika to firma, która rozpoczęła swoją działalność w 2003 roku, posiadamy certyfikat potwierdzający wpis do rejestru agencji zatrudnienia pod nr 1255 jako agencja doradztwa personalnego i nr 1255/2 jako agencja pracy.

Rekrutujemy według najnowszych metod, nasi Konsultanci przechodzą szkolenia w kraju oraz zapoznają się z metodami rekrutacji stosowanymi na całym świecie.

Obecnie dla jednego z Naszych Klientów poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce Pracy:

Elbląg

Naszym klientem jest Firma działająca na rynku od 2006 roku, zajmująca się dostawą armatury i rur ze stali nierdzewnych i kwasoodpornych dla różnych gałęzi przemysłu.Firma w Polsce posiada rozwiniętą sieć sprzedaży z 4 oddziałami terenowymi.

Wymagania

• dobra znajomość języka angielskiego

• doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta

Obowiązki

• pozyskiwanie klientów na rynkach UE

• sprzedaż produktów i obsługa klientów na tych rynkach

• wyjazdy do klienta i na targi branżowe nie częściej niż raz na kwartał

Oferujemy

• atrakcyjne wynagrodzenie

• system premiowy

• możliwość rozwoju zawodowego

• niezbędne narzędzia do pracy

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres email: personika@personika.com.pl

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: 2017-08-31
Oferta ważna do: 2017-09-28
Branże: Inżynieria / technologia;
Wymagane doświadczenie: Nie określono
Wymagane wykształcenie: Nie określono
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Specjalista
Wynagrodzenie: brak informacji
Możliwość pracy zdalnej: NIE