obsługa klienta
Nasza firma ASPRE & CPS prowadzi szkolenia językowe. Klientami Aspre są finansiści, ekonomiści, menedżerowie oraz prezesi korporacji, banków i średnich przedsiębiorstw. Pracujemy metodą holistyczną łącząc naukę języka z wydobywaniem potencjału każdej osoby uczącej się. Naszą silną stroną jest nauczanie języka polskiego jako obcego, prowadzenie szkoleń międzykulturowych, prowadzenie coachingu dla menedżerów oraz life coachingu.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
telefoniczna obsługa klienta
Oferujemy:
- umowę zlecenie 15 brutto/godzinę
- pracę w centrum Warszawy
- pracę w miłym zespole
Zakres obowiązków:
- kontakt telefoniczny z nowym klientem
- udzielanie informacji o szkole
- badanie potrzeb Klienta
- tworzenie i uaktualniane bazy danych
- praca 3 x w tygodniu po 3 godziny (między 10:00 a 15:00)
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego B1/B2
- dobra dykcja
- miłe usposobienie
- odpowiedzialność
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres email: office@aspre.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: |
2017-10-02 |
Oferta ważna do: |
2017-10-30 |
Branże: |
... |
Wymagane doświadczenie: |
Nie określono |
Wymagane wykształcenie: |
Kierunkowe I stopnia |
Forma zatrudnienia: |
Kontrakt / umowa zlecenie |
Poziom stanowiska: |
Nie określono |
Wynagrodzenie: |
brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: |
NIE |
Aspre
office@aspre.pl