REKLAMA

Oferta pracy id: 59714 z dnia 2017-10-11

Call Center Manager


Nasza firma....

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Call Center Manager
Oferujemy:
  • umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem 
  • szeroki pakiet socjalny 
  • partnerską i przyjazną atmosferę 
  • możliwość rozwoju i szkoleń w strukturach firmy 

Zakres obowiązków:
  • kompleksowe zarządzanie centrum telefonicznej obsługi klienta
  • opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju centrum, w bliskiej współpracy z zarządem
  • analiza i optymalizacja procesów, celem podnoszenia rentowności centrum i poziomu świadczonych usług
  • zarządzanie zespołem podległych współpracowników w realizacji codziennych zadań
  • kontakt z klientami centrum i utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie na stanowisku middle/senior manager w jednostce typu contact center, call center, BPO/SSC
  • dobra znajomość specyfiki funkcjonowania centrum obsługi telefonicznej
  • dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres email: ewa@elefanco.com

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: 2017-10-11
Oferta ważna do: 2017-11-08
Branże: Call center / Obsługa klienta; Doradztwo / konsulting; HR / Zasoby ludzkie;
Wymagane doświadczenie: Kilkuletnie (do 3 lat włącznie)
Wymagane wykształcenie: Wyższe II stopnia (mgr)
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Kierownik
Wynagrodzenie: brak informacji
Możliwość pracy zdalnej: NIE