Call Center Manager
Nasza firma....
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Call Center Manager
Oferujemy:
- umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem
- szeroki pakiet socjalny
- partnerską i przyjazną atmosferę
- możliwość rozwoju i szkoleń w strukturach firmy
Zakres obowiązków:
- kompleksowe zarządzanie centrum telefonicznej obsługi klienta
- opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju centrum, w bliskiej współpracy z zarządem
- analiza i optymalizacja procesów, celem podnoszenia rentowności centrum i poziomu świadczonych usług
- zarządzanie zespołem podległych współpracowników w realizacji codziennych zadań
- kontakt z klientami centrum i utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie na stanowisku middle/senior manager w jednostce typu contact center, call center, BPO/SSC
- dobra znajomość specyfiki funkcjonowania centrum obsługi telefonicznej
- dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres email: ewa@elefanco.com
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: |
2017-10-11 |
Oferta ważna do: |
2017-11-08 |
Branże: |
... |
Wymagane doświadczenie: |
Kilkuletnie (do 3 lat włącznie) |
Wymagane wykształcenie: |
Wyższe II stopnia (mgr) |
Forma zatrudnienia: |
Pełny etat |
Poziom stanowiska: |
Kierownik |
Wynagrodzenie: |
brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: |
NIE |
Elefanco
ewa@elefanco.com