Oferta pracy id: 61618 z dnia 2018-02-27

Młodszy specjalista ds. Procesów HR z j. francuskim


O nas
Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.
Oddział Capgemini Business Services jest obecnie jednym z największych centrów outsourcingowych  działających na terenie Polski świadczącym kompleksowe usługi w 30 różnych językach z zakresu: księgowości, finansów, operacji bankowych, zarządzania dostawami, obsługi klienta oraz marketingu. W biurach Business Services w Krakowie i Katowicach zatrudnionych jest obecnie ponad 4000 pracowników.
Jeśli
  • Chcesz rozpocząć swoją karierę w międzynarodowym środowisku
  • Interesuje Cię rozwój w obszarze Human Resources (Zarządzania Zasobami Ludzkimi)
  • Jesteś osobą komunikatywną i potrafisz pracować w zespole
  • Posługujesz się j. francuskim (min. B2) oraz j. angielskim (min. B1)
To mogą być Twoje obowiązki
  • Wspieranie klienta francuskojęzycznego
  • Uczestniczenie w wewnętrznych projektach związanych z procesami HR
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących zagadnień związanych np. z Administracją Personalną, szkoleniami oraz benefitami
Sprawdź, co dla Ciebie mamy
  • Jasno określona ścieżka zawodowa - ekspercka lub liderska,
  • Możliwość rozwoju dzięki:
    • bazie ponad 20 000 szkoleń prowadzonych online oraz przez trenerów
    • zdobywaniu certyfikatów, m.in. ACCA, SAP, Prince2 czy PMP
    • dofinansowaniu nauki języków obcych,
  • Wysokie, międzynarodowe standardy pracy i praca wśród ekspertów (ponad 900 certyfikowanych profesjonalistów),
  • Wyróżnienia za efekty pracy - jasno określone zasady awansów,
  • Bogaty pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla całej rodziny, dodatkowe ubezpieczenie).
  • Praca w inspirującej atmosferze. Razem pracujemy i razem świętujemy – Projekt Teatr Capgemini, wolontariat pracowniczy, wydarzenia integracyjne, wspólne granie w kosza, siatkę – każdy znajdzie coś dla siebie!
  • Nasze biura mają dogodną lokalizację z certyfikatem „Przyjazny rowerom”!

Zainteresowanych kandydatów prosimy o aplikowanie online lub wysyłanie CV na adres praca.pl@capgemini.com. Prosimy o zawarcie numeru referencyjnego: Jobtime/MłSP/HR/Fr/KRK w tytule wiadomości.
Informujemy, że administratorem danych osobowych podanych w zgłoszeniach rekrutacyjnych jest Capgemini Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy al. Jerozolimskich 96. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2015 r. poz. 2135, 2281 ze zm.) na potrzeby realizacji procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości. Informujemy, że w ramach procesu rekrutacji dane osobowe będą również przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w tym jednostki Capgemini w Indiach. Podanie danych jest dobrowolne. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych ich poprawiania.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Capgemini Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy na potrzeby procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015 r. poz. 2135, 2281 ze zm.). Zezwalam również Capgemini Polska Sp z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w tym przez jednostki w Indiach oraz klientów Capgemini obejmujących wewnętrzne oraz zewnętrzne obszary EEA.”

Wszystkim zainteresowanym zapewniamy dyskrecję. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Proces rekrutacji prowadzony jest zgodnie z zasadami równego traktowania w zatrudnieniu, Kodeks Pracy, Rozdział IIa, art. 183a – 183e.
Data dodania: 2018-02-27
Oferta ważna do: 2018-03-27
Branże: Administracja Biurowa; Call center / Obsługa klienta; HR / Zasoby ludzkie;
Wymagane doświadczenie: Nie wymaga doświadczenia
Wymagane wykształcenie: Kierunkowe I stopnia
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Asystent
Wynagrodzenie: 500 - 30000 zł brutto
Możliwość pracy zdalnej: NIE