Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Zakres obowiązków:
• Rozwijanie współpracy z obecnymi klientami,
• Pozyskiwanie nowych kontrahentów do współpracy,
• Przygotowywanie ofert,
• Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej,
• Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy,
• Dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalne podeście do wykonywanych zadań.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe licencjackie,
• Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie – poziom C1 (warunek konieczny ze względu na kontakt z klientem zagranicznym),
• Podejście biznesowe, komunikatywność, umiejętności negocjacyjne,
• Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole,
• Dobra znajomość pakietu Ms Office,
• Gotowość do odbywania podróży służbowych,
• Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale handlowym lub sprzedażowym (np. na stanowisku asystenckim).
Oferujemy:
• Umowę o pracę na pełen etat, ubezpieczenie, benefity,
• Możliwość rozwoju zawodowego w znanej firmie o stabilnej pozycji na rynku,
• Pracę w młodym i międzynarodowym zespole,
• Wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i doświadczenia,
• Narzędzia pracy,
• Miejsce pracy: Józefów k. Otwocka (okolice Warszawy).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres warszawa@jobhouse.pl z podaniem nr ref. ML/SPRZED/ANG/JOZ
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Jobhouse Sp. z o.o. z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31, 80-241 Gdańsk moich danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadanie i przetwarzanie danych osobowych oraz ich udostępnianie klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.) aż do momentu wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem/am poinformowany/a o prawach do poprawiania, dostępu i ochrony tych danych.