AZAGroup jest firmą z branży e-commerce prowadzącą sklepy z obuwiem i odzieżą Born2be, Renee oraz Multu w Polsce i zagranicą. Podstawą rozwoju naszej firmy jest zmiana. Nasz sukces opiera się na tym, że potrafimy się uczyć i chcemy eksperymentować. Budujemy i sprawdzamy efekty kolejnych projektów. Tworzymy nowe rozwiązania i udoskonalamy istniejące.
Napędem dla naszego rozwoju są otwarci, pełni zapału ludzie. Obecnie AZATeam liczy ponad 300 osób pracujących w działach IT, e-commerce, produktu, marketingu, w logistyce czy Biurze Obsługi Klienta.
Obecnie do zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
KONSULTANTA BIURA OBSŁUGI KLIENTA
(infolinia przychodząca)
Miejsce pracy: Warszawa
ZAKRES ZADAŃ:
profesjonalna obsługa połączeń przychodzących, maili, live chatu,
pomoc Klientom w korzystaniu ze sklepu internetowego,
udzielanie informacji o produktach dostępnych w sklepie online,
obsługa reklamacji,
obsługa posprzedażowa, budowanie relacji z Klientami.
WYMAGANIA:
pozytywne nastawienie do świata i ludzi,
otwartość i umiejętność budowania relacji,
nastawienie na skuteczne rozwiązywanie problemów,
samodzielność w podejmowaniu decyzji,
dobra organizacją pracy,
nienaganna dykcja.
Docenimy także zaangażowanie, otwarty umysł i pozytywne podejście, a reszta przyjdzie sama.
Jeśli chcesz wprowadzić do naszej firmy jeszcze więcej pozytywnej energii, zapraszamy!
Z NASZEJ STRONY GWARANTUJEMY:
na start współpracę na podstawie umowy zlecenia,
warunki finansowe
szkolenie wprowadzające oraz pełne wsparcie całego zespołu,
pracę 2-zmianową, pomiędzy 8:00 a 21:00 -harmonogram ustalimy we współpracy z Tobą
Data dodania: |
2018-04-23 |
Oferta ważna do: |
2018-05-21 |
Branże: |
... |
Wymagane doświadczenie: |
Nie wymaga doświadczenia |
Wymagane wykształcenie: |
Brak wymagań |
Forma zatrudnienia: |
Kontrakt / umowa zlecenie |
Poziom stanowiska: |
Asystent |
Wynagrodzenie: |
3000 - 3400 zł brutto |
Możliwość pracy zdalnej: |
NIE |
AZAGroup SA
m.bolanowska@azagroup.eu