REKLAMA

Oferta pracy id: 64396 z dnia 2018-07-11

Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego


O nas
Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.Oddział Capgemini Cloud Infrastructure Services jest jednym z nawiększych dostawców usług outsourcingowych w Polsce. IS osiągnęło wielki sukces i intensywnie rozwija się od momentu otwarcia pierwszego centrum w Krakowie w 2004 roku. W 2006 otworzyliśmy drugie centrum w Katowicach, w 2012 trzecie w Opolu. Dziś nasz zespół złożony z 2,000 profesjonalistów dostarcza usługi IT dla 40 klientów w 20 językach. 

Opis stanowiska
Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:
  • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

Profil kandydata
Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
  • Biegłą znajomość języka francuskiego
  • Przynajmniej komunikatywną znajomość języka angielskiego 
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

Co oferujemy
  • Praca w międzynarodowej firmie dla prestiżowych klientów - około 100 światowych marek obsługiwanych przez 6000 profesjonalistów w 30 językach
  • Jasno określona ścieżka kariery (ekspercka lub liderska) i bogata oferta szkoleniowa - ponad 20 000 szkoleń online oraz książek dostępnych dla Ciebie także z domu, szeroki wybór szkoleń w klasie, dofinansowanie do nauki języków obcych.
  • Od ekspertów Capgemini nauczysz się najlepszych praktyk oraz biznesu na światowym poziomie. Ponad 900 certyfikowanych ekspertów z zakresu m.in. ITIL, Vmware, Citrix, Oracle Database
  • Poza wynagrodzeniem otrzymasz pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla całej rodziny, dodatkowe ubezpieczenie). Możesz polecać znajomych w Programie Referencyjnym i zgarniać nagrody!
  • Nasze biura mają dogodną lokalizację z certyfikatem „Przyjazny rowerom”!
  • Jako osoba niepełnosprawna otrzymasz profesjonalne wsparcie. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie i wdrażanie nowoczesnych technologii wspierających pracę osób z różnymi niepełnosprawnościami. Zależy nam na włączeniu osób niepełnosprawnych do naszych zespołów na zasadzie równych szans. Prowadzimy szkolenia z zakresu świadomości niepełnosprawności. Dołącz do naszego programu wspierającego zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami: Win with Capgemini

Zainteresowanych kandydatów prosimy o aplikowanie poprzez wypełnienie formularza załączonego w poniższym linku:

https://capgemini-ee.recruitmentplatform.com/ext-poland/UK/details.html?nPostingId=98&nPostingTarget...

Data dodania: 2018-07-11
Oferta ważna do: 2018-08-08
Branże: Administracja Biurowa; Doradztwo / konsulting; IT - Administracja;
Wymagane doświadczenie: Nie wymaga doświadczenia
Wymagane wykształcenie: Brak wymagań
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Asystent
Wynagrodzenie: brak informacji
Możliwość pracy zdalnej: NIE