Oferta pracy id: 64468 z dnia 2018-07-13
Asystent/ka Zarządu
Do zespołu StethoMe™ poszukujemy kandydata na stanowisko
Asystent/ka Zarządu
Osoba na tym stanowisku będzie wspierała pracę Zarządu, zajmowała się organizacją funkcjonowania biura oraz prowadziła i wykonywała zadania administracyjne w oparciu o procedury ISO.
Do zadań Asystenta/tki będzie również należało:
- administrowanie kadrami
- współpraca z biurem księgowym
- weryfikacja, wprowadzanie i kontrola przelewów
- przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją, w tym unijną
- współtworzenie procedur finansowych i administracyjnych
- zarządzanie korespondencją i obiegiem dokumentów
- organizacja podróży służbowych oraz szkoleń BHP
- obsługa spotkań dla klientów oraz organizacja wydarzeń dla pracowników
- wspieranie zespołu podczas przeprowadzanych rekrutacji
- wspieranie zespołu w obszarach administracyjno-biurowychCzego wymagamy:
- 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
- wykształcenia wyższego
- znajomości obsługi komputera oraz pozostałych urządzeń biurowych
- umiejętności korzystania z dokumentów Google
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- prawa jazdy kat. B
- doskonałej organizacji pracy i czasu
- umiejętności działania pod presją czasu
- umiejętności wykonywania wielu zadań jednocześnie
- systematyczności i dokładności
- komunikatywności i kreatywności
- zaangażowania w wykonywaną pracę
Dodatkowymi atutami będą:
- wykształcenie wyższe - kierunek administracja
- szkolenia i specjalistyczna wiedza z zakresu finansów i administracji
- umiejętność prowadzenia projektów unijnych
Dlaczego warto z nami pracować:
Asystent/ka Zarządu
Osoba na tym stanowisku będzie wspierała pracę Zarządu, zajmowała się organizacją funkcjonowania biura oraz prowadziła i wykonywała zadania administracyjne w oparciu o procedury ISO.
Do zadań Asystenta/tki będzie również należało:
- administrowanie kadrami
- współpraca z biurem księgowym
- weryfikacja, wprowadzanie i kontrola przelewów
- przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją, w tym unijną
- współtworzenie procedur finansowych i administracyjnych
- zarządzanie korespondencją i obiegiem dokumentów
- organizacja podróży służbowych oraz szkoleń BHP
- obsługa spotkań dla klientów oraz organizacja wydarzeń dla pracowników
- wspieranie zespołu podczas przeprowadzanych rekrutacji
- wspieranie zespołu w obszarach administracyjno-biurowychCzego wymagamy:
- 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
- wykształcenia wyższego
- znajomości obsługi komputera oraz pozostałych urządzeń biurowych
- umiejętności korzystania z dokumentów Google
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- prawa jazdy kat. B
- doskonałej organizacji pracy i czasu
- umiejętności działania pod presją czasu
- umiejętności wykonywania wielu zadań jednocześnie
- systematyczności i dokładności
- komunikatywności i kreatywności
- zaangażowania w wykonywaną pracę
Dodatkowymi atutami będą:
- wykształcenie wyższe - kierunek administracja
- szkolenia i specjalistyczna wiedza z zakresu finansów i administracji
- umiejętność prowadzenia projektów unijnych
Dlaczego warto z nami pracować:
- gwarantujemy Ci stabilność zatrudnienia - pracę na cały etat z umową B2B z wynagrodzeniem do 7 500 zł netto na fakturze po okresie próbnym lub umową o pracę z pensją do 5 000 zł netto po okresie próbnym
- damy Ci szansę rozwoju - będziesz pracować w zespole, który doskonale wie, co robi :)
- nie zgubisz się w drodze do pracy - nasze biuro mieści się na Winogradach, więc łatwo do nas trafić zarówno samochodem jak i komunikacją miejską
- nie umrzesz z głodu - codziennie możesz pić tyle kawy, ile zdołasz, a raz w tygodniu zjesz świeże owoce z dostawą prosto do biurka
- będziesz zmieniać świat - ile razy w życiu robiłeś coś, co może ratować życie i zdrowie dzieci?
Nie zapomnij dopisać następującej klauzuli:
"Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej jak i przyszłych rekrutacji odbywających się w StethoMe sp. z o.o. (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)."
Data dodania: | 2018-07-13 |
Oferta ważna do: | 2018-08-10 |
Branże: | Administracja Biurowa; Finanse / Ekonamia; HR / Zasoby ludzkie; |
Wymagane doświadczenie: | Wieloletnie (4 lata i więcej) |
Wymagane wykształcenie: | Wyższe II stopnia (mgr) |
Forma zatrudnienia: | Pełny etat |
Poziom stanowiska: | Asystent |
Wynagrodzenie: | brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |