Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego
O nas
Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing. Oddział Capgemini Cloud Infrastructure Services jest jednym z nawiększych dostawców usług outsourcingowych w Polsce. IS osiągnęło wielki sukces i intensywnie rozwija się od momentu otwarcia pierwszego centrum w Krakowie w 2004 roku. W 2006 otworzyliśmy drugie centrum w Katowicach, w 2012 trzecie w Opolu. Dziś nasz zespół złożony z 2,000 profesjonalistów dostarcza usługi IT dla 40 klientów w 20 językach.
Opis stanowiska
Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:
- Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
- Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
- Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
- Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
Profil kandydata
Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
- Biegłą znajomość języka francuskiego
- Przynajmniej komunikatywną znajomość języka angielskiego
- Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
- Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
- Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami
Co oferujemy
- Praca w międzynarodowej firmie dla prestiżowych klientów - około 100 światowych marek obsługiwanych przez 6000 profesjonalistów w 30 językach
- Jasno określona ścieżka kariery (ekspercka lub liderska) i bogata oferta szkoleniowa - ponad 20 000 szkoleń online oraz książek dostępnych dla Ciebie także z domu, szeroki wybór szkoleń w klasie, dofinansowanie do nauki języków obcych.
- Od ekspertów Capgemini nauczysz się najlepszych praktyk oraz biznesu na światowym poziomie. Ponad 900 certyfikowanych ekspertów z zakresu m.in. ITIL, Vmware, Citrix, Oracle Database
- Poza wynagrodzeniem otrzymasz pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla całej rodziny, dodatkowe ubezpieczenie). Możesz polecać znajomych w Programie Referencyjnym i zgarniać nagrody!
- Nasze biura mają dogodną lokalizację z certyfikatem „Przyjazny rowerom”!
- Jako osoba niepełnosprawna otrzymasz profesjonalne wsparcie. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie i wdrażanie nowoczesnych technologii wspierających pracę osób z różnymi niepełnosprawnościami. Zależy nam na włączeniu osób niepełnosprawnych do naszych zespołów na zasadzie równych szans. Prowadzimy szkolenia z zakresu świadomości niepełnosprawności. Dołącz do naszego programu wspierającego zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami: Win with Capgemini
Interested candidates are invited to apply online:
https://global3.recruitmentplatform.com/appproc/index.cfm?event=createSessionAfterSessionClear&ID=PO...=
Data dodania: |
2018-08-28 |
Oferta ważna do: |
2018-09-25 |
Branże: |
... |
Wymagane doświadczenie: |
Nie wymaga doświadczenia |
Wymagane wykształcenie: |
Brak wymagań |
Forma zatrudnienia: |
Pełny etat |
Poziom stanowiska: |
Pracownik biurowy |
Wynagrodzenie: |
brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: |
NIE |
Capgemini
praca.pl@capgemini.com