Oferta pracy id: 65809 z dnia 2018-09-03
Lifestyle Manager
LIFESTYLE MANAGER/CONCIERGE
Poszukiwany człowiek orkiestra od zadań wszelakich, specjalnych, a nawet niemożliwych. Lubisz nietuzinkowe zadania i cechuje Cię myślenie „out-of-the-box”? Jeśli niestraszne Ci korki i lotem błyskawicy przemierzy całe miasto, aby spełniać swoją misję to szukamy właśnie Ciebie. Zapoznaj się z naszą oferta pracy i aplikuj!
Twoja misja specjalna: - zarządzanie prywatnym kalendarzem dwóch członków zarządu
- planowanie tygodnia, umawianie i przypominanie o spotkaniach/wizytach
- organizowanie podróży i wydarzeń
- realizacja zamówień i zakupów- dostarczanie i odbieranie przesyłek/ dokumentów
- zarządzanie flotą samochodową (przeglądy, ubezpieczenia, serwis)
- wykonywanie innych zadań zleconych przez klientów
Wymagane supermoce:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub stanowisku asystenckim (min. 1 rok)
- bardzo dobra organizacja czasu pracy i umiejętność priorytetyzacji zadań-
zaradność, zorientowanie i dociekliwość – potrafisz załatwić wszystko i wszędzie, znasz odpowiedź na pytania: co, gdzie, jak i kiedy
- sprawczość - przypominasz, pilnujesz i egzekwujesz, dopinasz rzeczy do końca i sprawiasz, że się dzieją
- odporność na stres i elastyczność - lubisz zmienne warunki pracy, jesteś gotowy/a na wszystko i nic Cię nie zaskoczy- można na Tobie polegać – odpowiedzialność, uczciwość, lojalność i dokładność to Twoje mocne strony
- komunikatywność i empatia – potrafisz pracować z ludźmi, przyjmować ich punkt widzenia i budować relacje
- dyspozycyjność – w tygodniu, ale również w weekendy i wieczorami, w razie “pożaru” odbierzesz telefon i popędzisz z odsieczą
- mobilność - czynne prawo jazdy kat. B
Co dajemy w zamian:
- możliwość poznania “od kuchni” pracy i życia twórców globalnej marki, obecnej w 36 krajach, na 6 kontynentach
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko
- różnorodne zadania, które nie pozwolą Ci na nudę, a uwolnią pokłady kreatywności
- elastyczne godziny pracy
- możliwość rozwoju (powiększanie zakresu obowiązków i wyzwań)
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres email: justynapiechowicz7@gmail.com
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Poszukiwany człowiek orkiestra od zadań wszelakich, specjalnych, a nawet niemożliwych. Lubisz nietuzinkowe zadania i cechuje Cię myślenie „out-of-the-box”? Jeśli niestraszne Ci korki i lotem błyskawicy przemierzy całe miasto, aby spełniać swoją misję to szukamy właśnie Ciebie. Zapoznaj się z naszą oferta pracy i aplikuj!
Twoja misja specjalna: - zarządzanie prywatnym kalendarzem dwóch członków zarządu
- planowanie tygodnia, umawianie i przypominanie o spotkaniach/wizytach
- organizowanie podróży i wydarzeń
- realizacja zamówień i zakupów- dostarczanie i odbieranie przesyłek/ dokumentów
- zarządzanie flotą samochodową (przeglądy, ubezpieczenia, serwis)
- wykonywanie innych zadań zleconych przez klientów
Wymagane supermoce:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub stanowisku asystenckim (min. 1 rok)
- bardzo dobra organizacja czasu pracy i umiejętność priorytetyzacji zadań-
zaradność, zorientowanie i dociekliwość – potrafisz załatwić wszystko i wszędzie, znasz odpowiedź na pytania: co, gdzie, jak i kiedy
- sprawczość - przypominasz, pilnujesz i egzekwujesz, dopinasz rzeczy do końca i sprawiasz, że się dzieją
- odporność na stres i elastyczność - lubisz zmienne warunki pracy, jesteś gotowy/a na wszystko i nic Cię nie zaskoczy- można na Tobie polegać – odpowiedzialność, uczciwość, lojalność i dokładność to Twoje mocne strony
- komunikatywność i empatia – potrafisz pracować z ludźmi, przyjmować ich punkt widzenia i budować relacje
- dyspozycyjność – w tygodniu, ale również w weekendy i wieczorami, w razie “pożaru” odbierzesz telefon i popędzisz z odsieczą
- mobilność - czynne prawo jazdy kat. B
Co dajemy w zamian:
- możliwość poznania “od kuchni” pracy i życia twórców globalnej marki, obecnej w 36 krajach, na 6 kontynentach
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko
- różnorodne zadania, które nie pozwolą Ci na nudę, a uwolnią pokłady kreatywności
- elastyczne godziny pracy
- możliwość rozwoju (powiększanie zakresu obowiązków i wyzwań)
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres email: justynapiechowicz7@gmail.com
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: | 2018-09-03 |
Oferta ważna do: | 2018-10-01 |
Branże: | - Pozostałe -; |
Wymagane doświadczenie: | Nie określono |
Wymagane wykształcenie: | Nie określono |
Forma zatrudnienia: | Pełny etat |
Poziom stanowiska: | Asystent |
Wynagrodzenie: | 3000 - 3500 zł brutto |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |