Oferta pracy id: 68717 z dnia 2018-12-24

Specjalista ds Administracji Personalnej


O nas
Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących się w usługach konsultingowych, technologiach IT.
Analizy rynkowe, HR, finanse i księgowość, zakupy, transformacja, automatyzacja, a może zarzadzanie wiedzą? Te obszary nie mają przed nami tajemnic! W Business Services pracujemy aż w 30 językach i międzynarodowym zespole – są w nim osoby prawie 60 narodowości! Dołącz do naszego zespołu.
Profil kandydata
Poszukujemy osoby, która wiąże swoją karierę zawodową z pracą w wewnętrznym Dziale Personalnym oraz posiada bardzo dobrą znajomość prawa pracy.Od kandydatów oczekujemy również:
  • 2 lat doświadczenia pracy w dziale kadrowym
  • Bardzo dobrej znajomości prawa pracy
  • Dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office - w szczególności programu EXCEL
  • Znajomości programu Płatnik – mile widziana
  • Znajomości programu kadrowo płacowego TETA– mile widziana
Opis stanowiska
Jako Specjalista ds. Administracji Personalnej będziesz odpowiedzialna/y za prowadzenie pełnej obsługi kadrowej w tym za wprowadzenie i audyt wszelkich danych pracowniczych w systemie kadrowo- płacowym, utrzymanie zgodności z obowiązującymi przepisami w zakresie HR oraz udział w rozwoju i realizacji polityk i procedur HR. Szczegółowy zakres obowiązków obejmuje:
  • Przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Ewidencjonowanie danych w systemie kadrowo – płacowym
  • Zgłaszanie opracowników do ZUS
  • Przygotowanie danych do listy płac
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania pracowników
  • Sporządzanie analiz i raportów wewnętrznych
  • Udział w przygotowaniu danych do wewnętrznych oraz zewnętrznych audtyów/kontrolii
  • Udział w projektach i inicjatywach HR
Twój zespół
  • Ciekawe i odpowiedzialne zadania (obsługujemy pełny proces kadrowy)
  • Zastosowanie w codziennej pracy narzędzi usprawniających i automatyzacji
  • Przyjazna i oparta na partnerstwie atmosfera pracy
  • Wsparcie doświadczonego zespołu specjalistów

Co oferujemy?
  • Praca w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
  • Ścieżka liderska i ekspercka
  • Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
  • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • Bogaty pakiet dodatków (fitness, siłownia, kino itp.) - wybierasz co chcesz
  • Imprezy integracyjne i wspólne swiętowanie
  • Coroczny piknik rodzinny
  • Wolontariat pracowniczy i ciekawe projekty CSR
  • Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
  • Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
  • Parkingi dla rowerzystów i carpooling
Data dodania: 2018-12-24
Oferta ważna do: 2019-01-21
Branże: Administracja Biurowa; Finanse / Ekonamia; HR / Zasoby ludzkie;
Wymagane doświadczenie: Kilkuletnie (do 3 lat włącznie)
Wymagane wykształcenie: Kierunkowe I stopnia
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Specjalista
Wynagrodzenie: 500 - 30000 zł brutto
Możliwość pracy zdalnej: NIE