Oferta pracy id: 69122 z dnia 2019-01-14

Specjalista ds. Procesów Zakupowych z j. francuskim


O nas
Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących się w usługach konsultingowych, technologiach IT.
Analizy rynkowe, HR, finanse i księgowość, zakupy, transformacja, automatyzacja, a może zarzadzanie wiedzą? Te obszary nie mają przed nami tajemnic! W Business Services pracujemy aż w 30 językach i międzynarodowym zespole – są w nim osoby prawie 60 narodowości! Dołącz do naszego zespołu.
Profil kandydata
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość jezyka francuskiego na poziomie C1
  • Dobre zdolności analitycze oraz umiejętność wyszukiwania informacji
  • Umiejętność nadawania priorytetów

Opis stanowiska
  • Tworzenie zamówień w systemie zamówieniowym (GPS) dla zawnętrznych konsultantów
  • Tworzenie kontraktów dla zewnętrznych konsultantów
  • Zakładanie wakatów w systemie na podstawie uzupełnionych template form
  • Monitorowanie konczących sie kontraktów i wysyłanie zapytań o ich przedłużanie
  • Tworzenie profili dla subcontractorów w systemie
  • Odpowiadanie na zapytania odnośnie etapu tworzenia zamówienia dla poszczególnych kandydatów (skrzynka generyczna, kontakt mailowy)
  • Wykonywanie raportów na podstawie bazy danych

Twój zespół
We are not focused only on work at our working place. Maintaining a great atmosphere within our teams has always been a key focus for us, that is why we have created the Chill Out Room!  That’s the place where you can take a nap or coffee with your colleagues, rest, take a massage !! or even compete in virtual world on Play Station or play table football !!We know how to have a laugh, we share cakes and sweets with each other whenever there is a reason to celebrate. Sometimes we also meet after work to have some fun together in a more relaxed atmosphere. It can be a small team integration event or a big engagement party organized once a year in a pleasant area. 
Co oferujemy?
  • Praca w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
  • Ścieżka liderska i ekspercka
  • Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
  • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • Bogaty pakiet dodatków (fitness, siłownia, kino itp.) - wybierasz co chcesz
  • Imprezy integracyjne i wspólne swiętowanie
  • Coroczny piknik rodzinny
  • Wolontariat pracowniczy i ciekawe projekty CSR
  • Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
  • Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
  • Parkingi dla rowerzystów i carpooling
Data dodania: 2019-01-14
Oferta ważna do: 2019-02-11
Branże: Administracja Biurowa; Finanse / Ekonamia; Sprzedaż;
Wymagane doświadczenie: Kilkuletnie (do 3 lat włącznie)
Wymagane wykształcenie: Kierunkowe I stopnia
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Specjalista
Wynagrodzenie: 500 - 30000 zł brutto
Możliwość pracy zdalnej: NIE