Oferta pracy id: 70375 z dnia 2019-02-28

Specjalista ds. obsługi klienta


Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy brokerskiej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA 

Zakres obowiązków:
- przygotowywanie dokumentów i danych do zapytań ofertowych,
- negocjacje ofert z towarzystwami ubezpieczeniowymi,
- sporządzanie analiz ofert oraz statystyk dot. klientów,
- czynności związane z bieżącą obsługą kontraktów,
- realizowanie powierzonych projektów ubezpieczeniowych,
- zadania administracyjne. 

Oczekiwania:
- mile widziane wykształcenie wyższe,
- minimum rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej,
-  wiedza w zakresie pracy i odpowiedzialności brokera ubezpieczeniowego,
-  znajomość rynku ubezpieczeniowego,
- bardzo dobra znajomość środowiska office,
- prawo jazdy kat. B 

Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o uznanej marce,
- umowę o pracę lub B2B,
- możliwość awansu
- elastyczne godziny pracy ( 8-16 lub 9-17 ),
- niezbędne narzędzia pracy,
- praca w atrakcyjnym biurze,
- szkolenia,
- atrakcyjne benefity m.in. Ubezpieczenie zdrowotne, możliwość organizacji lekcji języka angielskiego.  

!!! Zanim zaaplikujesz pamiętaj, aby Twoje CV NIE zawierało następujących danych osobowych: PESEL, stan cywilny, data urodzenia, dokładny adres zamieszkania (prosimy podać tylko miasto zamieszkania). Te dane są zbędne w procesie rekrutacji.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres https://passionhr.pl/oferty-pracy/specjalista-ds-obslugi-klienta/ 

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Data dodania: 2019-02-28
Oferta ważna do: 2019-03-28
Branże: Ubezpieczenia;
Wymagane doświadczenie: Nie określono
Wymagane wykształcenie: Nie określono
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Specjalista
Wynagrodzenie: brak informacji
Możliwość pracy zdalnej: NIE