Oferta pracy id: 71817 z dnia 2019-04-19
Pracownik ds. Wsparcia Klienta
Kim jesteśmy?
Jesteśmy firmą kurierską, której wizytówką jest wyjątkowa usługa niedostępna u innych – Paczkomaty. Stawiamy na nowoczesność i rozwiązania zapewniające jak największy komfort naszym klientom. Obecnie funkcjonuje ponad 4800 Paczkomatów na terenie całej Polski a ich liczba stale się powiększa!
Odkąd InPost S.A jest częścią Advent International, jednego z największych funduszy inwestycyjnych na świecie, jesteśmy nastawieni na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój i realizację nowych wyzwań ulepszających nasze usługi. A dzięki wsparciu inwestora mamy prostą drogę do sukcesu. DOŁĄCZ DO #TEAMINPOST
Oferujemy:
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem linku: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=73bc0634026148a0b301d5fd5d728b...
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Jesteśmy firmą kurierską, której wizytówką jest wyjątkowa usługa niedostępna u innych – Paczkomaty. Stawiamy na nowoczesność i rozwiązania zapewniające jak największy komfort naszym klientom. Obecnie funkcjonuje ponad 4800 Paczkomatów na terenie całej Polski a ich liczba stale się powiększa!
Odkąd InPost S.A jest częścią Advent International, jednego z największych funduszy inwestycyjnych na świecie, jesteśmy nastawieni na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój i realizację nowych wyzwań ulepszających nasze usługi. A dzięki wsparciu inwestora mamy prostą drogę do sukcesu. DOŁĄCZ DO #TEAMINPOST
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik ds. Wsparcia Klienta
Oferujemy:
- atrakcyjny system motywacyjny,
- pracę w zgranym zespole,
- stabilną pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
- wszelkie szkolenia, jakie są Ci potrzebne,
- możliwości poszerzania swoich kompetencji oraz zdobywania nowych.
- pracę zmianową w dni robocze w godzinach 7.00–22.00, w soboty w godzinach 8.00-20.00, oraz niedziele w godzinach 8.00-16:00,
- możliwość korzystania z benefitów pracowniczych – karty Multisport i opieka medycznej.
Zakres obowiązków:
- obsługa połączeń przychodzących – telefoniczne zgłoszenia od klientów,
- udzielanie klientom odpowiedzi na zapytania dotyczące produktów i usług,
- współpraca z innymi działami w firmie,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania:
- potrafisz w sposób profesjonalny wspierać Klientów,
- chcesz dbać o pozytywny wizerunek firmy,
- jesteś komunikatywny i potrafisz współpracować w zespole,
- masz dobrą dykcję,
- jesteś otwarty/a na nowe doświadczenia i masz poczucie humoru,
- potrafisz się posługiwać sprawnie komputerem i aplikacjami biurowymi,
- stawiasz na poszerzanie swojej wiedzy poprzez aktywny udział w szkoleniach wewnętrznych.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem linku: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=73bc0634026148a0b301d5fd5d728b...
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: | 2019-04-19 |
Oferta ważna do: | 2019-05-17 |
Branże: | Call center / Obsługa klienta; Logistyka; |
Wymagane doświadczenie: | Nie określono |
Wymagane wykształcenie: | Brak wymagań |
Forma zatrudnienia: | Pełny etat |
Poziom stanowiska: | Pracownik biurowy |
Wynagrodzenie: | brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |