130



Małopolskie
Kraków
Wielicka 28

Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych

Oferta pracy id: 71817 z dnia 2019-04-19

Pracownik ds. Wsparcia Klienta


Kim jesteśmy?  

Jesteśmy firmą kurierską, której wizytówką jest wyjątkowa usługa niedostępna u innych – Paczkomaty. Stawiamy na nowoczesność i rozwiązania zapewniające jak największy komfort naszym klientom. Obecnie funkcjonuje ponad 4800 Paczkomatów na terenie całej Polski a ich liczba stale się powiększa!
 

Odkąd InPost S.A jest częścią Advent International, jednego z największych funduszy inwestycyjnych na świecie, jesteśmy nastawieni na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój i realizację nowych wyzwań ulepszających nasze usługi. A dzięki wsparciu inwestora mamy prostą drogę do sukcesu. 
DOŁĄCZ DO #TEAMINPOST 
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik ds. Wsparcia Klienta 


Oferujemy:
  • atrakcyjny system motywacyjny,
  • pracę w zgranym zespole,
  • stabilną pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
  • wszelkie szkolenia, jakie są Ci potrzebne,
  • możliwości poszerzania swoich kompetencji oraz zdobywania nowych.
  • pracę zmianową w dni robocze w godzinach 7.00–22.00, w soboty w godzinach 8.00-20.00, oraz niedziele w godzinach 8.00-16:00,
  • możliwość korzystania z benefitów pracowniczych – karty Multisport i opieka medycznej.

Zakres obowiązków:
  • obsługa połączeń przychodzących – telefoniczne zgłoszenia od klientów,
  • udzielanie klientom odpowiedzi na zapytania dotyczące produktów i usług,
  • współpraca z innymi działami w firmie,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Wymagania:
  • potrafisz w sposób profesjonalny wspierać Klientów,
  • chcesz dbać o pozytywny wizerunek firmy,
  • jesteś komunikatywny i potrafisz współpracować w zespole,
  • masz dobrą dykcję,
  • jesteś otwarty/a na nowe doświadczenia i masz poczucie humoru,
  • potrafisz się posługiwać sprawnie komputerem i aplikacjami biurowymi,
  • stawiasz na poszerzanie swojej wiedzy poprzez aktywny udział w szkoleniach wewnętrznych.


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem linku: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=73bc0634026148a0b301d5fd5d728b...

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: 2019-04-19
Oferta ważna do: 2019-05-17
Branże: Call center / Obsługa klienta; Logistyka;
Wymagane doświadczenie: Nie określono
Wymagane wykształcenie: Brak wymagań
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Pracownik biurowy
Wynagrodzenie: brak informacji
Możliwość pracy zdalnej: NIE