Specjalista ds. Wsparcia Klienta

Kim jesteśmy?  

Jesteśmy firmą kurierską, której wizytówką jest wyjątkowa usługa niedostępna u innych – Paczkomaty. Stawiamy na nowoczesność i rozwiązania zapewniające jak największy komfort naszym klientom. Obecnie funkcjonuje ponad 4800 Paczkomatów na terenie całej Polski a ich liczba stale się powiększa!
 

Odkąd InPost S.A jest częścią Advent International, jednego z największych funduszy inwestycyjnych na świecie, jesteśmy nastawieni na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój i realizację nowych wyzwań ulepszających nasze usługi. A dzięki wsparciu inwestora mamy prostą drogę do sukcesu.   

DOŁĄCZ DO #TEAMINPOST 
Obecnie poszukujemy osób do naszej centrali w Krakowie na stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Klienta  

Miejsce pracy: Kraków, Ul. Wielicka 28


Czego możesz oczekiwać od nas:
Co będzie należeć do Twoich zadań:

Czego potrzebujemy od Ciebie:



Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na za pośrednictwem formularza: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=73bc0634026148a0b301d5fd5d728b...

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: 2019-05-16
Oferta ważna do: 2019-06-13
Branże: ...
Wymagane doświadczenie: Nie wymaga doświadczenia
Wymagane wykształcenie: Brak wymagań
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Pracownik biurowy
Wynagrodzenie: brak informacji
Możliwość pracy zdalnej: NIE

InPost

hr@grupainteger.pl

Małopolskie, Kraków, Wielicka 28