Czym będziesz się zajmować?
Do zadań na tym stanowisku należą w szczególności:
- Planowanie i realizacja planów marketingu i sprzedaży (z uwzględnieniem planów pozostałych Specjalistów ds. produktów);
- Systematyczna współpraca z przypisaną grupą kluczowych klientów, znajomość ich sytuacji, perspektyw rozwoju, oczekiwań i planów;
- Utrzymywanie systematycznego osobistego i telefonicznego kontaktu z klientami w celu poznania ich potrzeb oraz wdrożenia odpowiednich działań;
- Organizacja i prowadzenie seminariów dla klientów;
- Projektowanie sposobów przekazywania informacji o oferowanych wyrobach, opracowywanie tych informacji i przekazywanie ich klientom;
- Identyfikowanie potencjalnych klientów, tworzenie i aktualizacja list klientów i potencjalnych klientów;
- Zbieranie informacji o potrzebach klientów i działaniach konkurencji;
- Systematyczna współpraca z przedstawicielami regionalnymi, Specjalistami ds. obsługi zamówień, Specjalistami ds. współpracy z klientami;
- Rozpatrywanie reklamacji jakościowych;