Oferta pracy id: 73617 z dnia 2019-06-26
Specjalista ds. wsparcia technicznego IT
- Jesteś osobą uśmiechniętą, serdecznie nastawioną do ludzi?
- Słuchanie sprawia Ci przyjemność, trafnie rozpoznajesz i odpowiadasz na potrzeby swoich rozmówców?
- Szybko się uczysz i wytrwale dążysz do realizacji celów?
- Interesują Cię nowinki techniczne i innowacyjne rozwiązania technologiczne?
- Znasz język angielski w stopniu określonym jako poziom B2?
- Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Chętnie angażujesz się w nowe wyzwania i umiesz szukać efektywnych rozwiązań.
- Posiadasz umiejętności analityczne, dobrej organizacji pracy własnej oraz zespołu.
- Presja czasu działa na Ciebie motywująco.
- budowanie trwałego zespołu
- komunikacja z klientem i partnerami serwisowymi, a także z innymi działami w firmie
- udzielanie wsparcia technicznego, sprawdzanie wiedzy technicznej podległych zespołów
- nadzór nad pracą laboratorium (testy nowych rozwiązań, zarządzanie zgłoszeniami klientów).
Nasza propozycja:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie, w zależności od doświadczenia
- niepowtarzalną atmosferę pracy, którą opieramy na szacunku, zaufaniu i współpracy
- długoterminową współpracę
- pracę z doświadczonymi specjalistami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: | 2019-06-26 |
Oferta ważna do: | 2019-07-24 |
Branże: | Call center / Obsługa klienta; Inżynieria / technologia; Kontrola jakości; |
Wymagane doświadczenie: | Kilkuletnie (do 3 lat włącznie) |
Wymagane wykształcenie: | Kierunkowe I stopnia |
Forma zatrudnienia: | Pełny etat |
Poziom stanowiska: | Specjalista |
Wynagrodzenie: | brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |