Oferta pracy id: 73680 z dnia 2019-06-28
Lider Zespołu Wsparcia Technicznego IT
Mamy do zaoferowania atrakcyjne i nowo powstałe stanowisko Lider Zespołu Wsparcia Technicznego IT we Wrocławiu.
Jeśli posiadasz:
- rozległą wiedzę techniczną w zakresie działań IT - a także interesujesz się nowościami technologicznymi w danym zakresie
- posługujesz się biegle j. angielskim (B2)
- sprawnie zarządzasz zespołem, znasz się na technikach motywacyjnych, umiesz wspierać i mobilizować współpracowników…
... jesteś idealnym kandydatem na stanowisko Lidera Zespołu Wsparcia Technicznego IT!
Dzięki tej pracy zyskasz:
- możliwość nieograniczonego rozwoju w branży - korzystamy z najnowszych technologii, dzięki czemu Ty też z nich korzystasz
- atrakcyjne wynagrodzenie zbudowane na podstawie Twojego doświadczenia i umiejętności
- elastyczny wybór współpracy
- dużą samodzielność i decyzyjność w ramach pełnionych obowiązków.
Zakres zadań:
- nadzór nad zespołem diagnostów
- koordynacja działań laboratorium
- wsparcie techniczne dla serwisantów i partnerów
- współpraca z innymi działami
- weryfikacja wiedzy technicznej serwisantów i partnerów
- prowadzenie spotkań z klientami
Aplikuj już teraz - rozwiń z nami swoją karierę!Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Jeśli posiadasz:
- rozległą wiedzę techniczną w zakresie działań IT - a także interesujesz się nowościami technologicznymi w danym zakresie
- posługujesz się biegle j. angielskim (B2)
- sprawnie zarządzasz zespołem, znasz się na technikach motywacyjnych, umiesz wspierać i mobilizować współpracowników…
... jesteś idealnym kandydatem na stanowisko Lidera Zespołu Wsparcia Technicznego IT!
Dzięki tej pracy zyskasz:
- możliwość nieograniczonego rozwoju w branży - korzystamy z najnowszych technologii, dzięki czemu Ty też z nich korzystasz
- atrakcyjne wynagrodzenie zbudowane na podstawie Twojego doświadczenia i umiejętności
- elastyczny wybór współpracy
- dużą samodzielność i decyzyjność w ramach pełnionych obowiązków.
Zakres zadań:
- nadzór nad zespołem diagnostów
- koordynacja działań laboratorium
- wsparcie techniczne dla serwisantów i partnerów
- współpraca z innymi działami
- weryfikacja wiedzy technicznej serwisantów i partnerów
- prowadzenie spotkań z klientami
Aplikuj już teraz - rozwiń z nami swoją karierę!Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: | 2019-06-28 |
Oferta ważna do: | 2019-07-26 |
Branże: | Call center / Obsługa klienta; Inżynieria / technologia; IT - e-commerce; |
Wymagane doświadczenie: | Kilkuletnie (do 3 lat włącznie) |
Wymagane wykształcenie: | Student ostatniego roku |
Forma zatrudnienia: | Pełny etat |
Poziom stanowiska: | Kierownik |
Wynagrodzenie: | brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |