Learning Systems Group Sp. z o.o.
Mazowieckie
Warszawa
Al. Solidarności
Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych
Oferta pracy id: 73934 z dnia 2019-07-11
Opiekun Klienta
Speak Up to Sieć Szkół Języka Angielskiego z 16-letnim doświadczeniem - skutecznie nauczyliśmy języka angielskiego już ponad 133 tys. kursantów. Jesteśmy liderem w tym zakresie w Europie Środkowo-Wschodniej: prowadzimy 35 szkół w największych miastach w Polsce i dalej rozwijamy się realizując plan ekspansji w Polsce, a także na USA, Rosję, Ukrainę, Turcję, Wietnam, Arabię Saudyjską oraz Egipt. Stale wzbogacamy ofertę o nowe usługi i produkty, korzystając z najnowocześniejszych technologii.
Na stanowisku będziesz:
- aktywnie sprzedawał kursy językowe z pomocą różnorodnych źródeł dotarcia do potencjalnych kursantów
- prowadził częste rozmowy telefoniczne (umawianie na spotkania w placówce), przeprowadzał spotkania w oddziale (badanie potrzeb, dobór oferty, podpisywanie umów) korespondencję mailową z klientami (odpowiadanie na zapytania)
- pełnił funkcję doradcy w kwestii doboru oferty do indywidualnych potrzeb klienta
- promował i reprezentował firmę na wydarzeniach targowych, spotkaniach zewnętrznychSzukamy osoby, które:
- mają doświadczenie w sprzedaży usług i obsłudze klienta (telemarketing, sprzedaż bezpośrednia) lub są zmotywowane do zdobycia doświadczenia w tym obszarze
- nie zniechęcają się wielokrotnie słysząc "nie, dziękuję" w ciągu dnia pracy
- potrafią w praktyce zastosować techniki sprzedaży
- potrafią budować długofalowe relacje z klientem
- nie boją się pracować na celach sprzedażowych
- odznaczają się wysoką kulturą osobistą i komunikatywnością
Gwarantujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- atrakcyjny system premiowania: możliwość uzyskania premii nawet do 50% pensji podstawowej + dodatkowe premie wskaźnikowe + konkursy premiowe
- benefity pozapłacowe: duże zniżki na kursy językowe w naszych szkołach, pakiet medyczny
- pełną wyzwań pracę w młodym, zgranym zespole
- indywidualnie ustalane cele sprzedażowe
- proces wdrożeniowy oraz ciągłe wsparcie merytoryczne i praktyczne
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres email: rekrutacja@lsg.edu.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Opiekun Klienta
Na stanowisku będziesz:
- aktywnie sprzedawał kursy językowe z pomocą różnorodnych źródeł dotarcia do potencjalnych kursantów
- prowadził częste rozmowy telefoniczne (umawianie na spotkania w placówce), przeprowadzał spotkania w oddziale (badanie potrzeb, dobór oferty, podpisywanie umów) korespondencję mailową z klientami (odpowiadanie na zapytania)
- pełnił funkcję doradcy w kwestii doboru oferty do indywidualnych potrzeb klienta
- promował i reprezentował firmę na wydarzeniach targowych, spotkaniach zewnętrznychSzukamy osoby, które:
- mają doświadczenie w sprzedaży usług i obsłudze klienta (telemarketing, sprzedaż bezpośrednia) lub są zmotywowane do zdobycia doświadczenia w tym obszarze
- nie zniechęcają się wielokrotnie słysząc "nie, dziękuję" w ciągu dnia pracy
- potrafią w praktyce zastosować techniki sprzedaży
- potrafią budować długofalowe relacje z klientem
- nie boją się pracować na celach sprzedażowych
- odznaczają się wysoką kulturą osobistą i komunikatywnością
Gwarantujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- atrakcyjny system premiowania: możliwość uzyskania premii nawet do 50% pensji podstawowej + dodatkowe premie wskaźnikowe + konkursy premiowe
- benefity pozapłacowe: duże zniżki na kursy językowe w naszych szkołach, pakiet medyczny
- pełną wyzwań pracę w młodym, zgranym zespole
- indywidualnie ustalane cele sprzedażowe
- proces wdrożeniowy oraz ciągłe wsparcie merytoryczne i praktyczne
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres email: rekrutacja@lsg.edu.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: | 2019-07-11 |
Oferta ważna do: | 2019-08-08 |
Branże: | Call center / Obsługa klienta; Edukacja / Szkolenia; Sprzedaż; |
Wymagane doświadczenie: | Nie określono |
Wymagane wykształcenie: | Nie określono |
Forma zatrudnienia: | Nie określono |
Poziom stanowiska: | Nie określono |
Wynagrodzenie: | 3000 - 4000 zł brutto |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |