Learning Systems Group Sp. z o.o.



Kujawsko-pomorskie
Toruń
ul. Prosta

Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych

Oferta pracy id: 73944 z dnia 2019-07-11

Specjalista ds. Obsługi Klienta


Nasza firma....

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko Specjalista ds. Obsługi 


Zadania:
  • kompleksowa obsługa słuchaczy (prowadzenie zapisów kursantów, udzielanie informacji odnośnie oferty i organizacji kursów, przyjmowanie płatności 
  • obsługa terminala płatniczego i kasy, potwierdzanie uczestnictwa w zajęciach) 
  •  dbałość o obieg informacji i dokumentacji pomiędzy kursantami a placówką 
  •  aktywne wsparcie wszelkich akcji marketingowych i sprzedażowych mających na celu pozyskanie nowych klientów lub utrzymanie obecnych 
  •  bieżące uaktualnianie planu zajęć w systemie 
  •  wypożyczanie kursantom multimedialnych materiałów dydaktycznych
  •  nadzorowanie porządku w placówce
  •  wzorowe reprezentowanie firmy poprzez najwyższe standardy obsługi klienta 
  •  tworzenie raportów na potrzeby centrali

Oczekiwania:
  • wykształcenie min. średnie 
  •  znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 
  •  zdolności organizacyjne, dokładność
  •  wysoko rozwinięta komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  •  uczciwość 

Oferujemy:
  • -stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę
  •  pracę w młodym i zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze 
  •  motywacyjny system premiowy (podstawa + premia)
  •  możliwość rozwoju zawodowego
  •  możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych
  •  atrakcyjne zniżki na kursy językowe


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres email: rekrutacja@lsg.edu.pl

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: 2019-07-11
Oferta ważna do: 2019-08-08
Branże: Call center / Obsługa klienta; Edukacja / Szkolenia; Sprzedaż;
Wymagane doświadczenie: Nie określono
Wymagane wykształcenie: Nie określono
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Specjalista
Wynagrodzenie: 2250 - 2250 zł brutto
Możliwość pracy zdalnej: NIE