Learning Systems Group Sp. z o.o.
Kujawsko-pomorskie
Toruń
ul. Prosta
Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych
Oferta pracy id: 73944 z dnia 2019-07-11
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nasza firma....
Zadania:
Oczekiwania:
Oferujemy:
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres email: rekrutacja@lsg.edu.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko Specjalista ds. Obsługi
Zadania:
- kompleksowa obsługa słuchaczy (prowadzenie zapisów kursantów, udzielanie informacji odnośnie oferty i organizacji kursów, przyjmowanie płatności
- obsługa terminala płatniczego i kasy, potwierdzanie uczestnictwa w zajęciach)
- dbałość o obieg informacji i dokumentacji pomiędzy kursantami a placówką
- aktywne wsparcie wszelkich akcji marketingowych i sprzedażowych mających na celu pozyskanie nowych klientów lub utrzymanie obecnych
- bieżące uaktualnianie planu zajęć w systemie
- wypożyczanie kursantom multimedialnych materiałów dydaktycznych
- nadzorowanie porządku w placówce
- wzorowe reprezentowanie firmy poprzez najwyższe standardy obsługi klienta
- tworzenie raportów na potrzeby centrali
Oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
- zdolności organizacyjne, dokładność
- wysoko rozwinięta komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- uczciwość
Oferujemy:
- -stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę
- pracę w młodym i zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze
- motywacyjny system premiowy (podstawa + premia)
- możliwość rozwoju zawodowego
- możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych
- atrakcyjne zniżki na kursy językowe
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres email: rekrutacja@lsg.edu.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: | 2019-07-11 |
Oferta ważna do: | 2019-08-08 |
Branże: | Call center / Obsługa klienta; Edukacja / Szkolenia; Sprzedaż; |
Wymagane doświadczenie: | Nie określono |
Wymagane wykształcenie: | Nie określono |
Forma zatrudnienia: | Pełny etat |
Poziom stanowiska: | Specjalista |
Wynagrodzenie: | 2250 - 2250 zł brutto |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |