Learning Systems Group Sp. z o.o.
Pomorskie
Bydgoszcz
ul. Focha
Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych
Oferta pracy id: 73946 z dnia 2019-07-11
Lider Sprzedaży
Speak Up to Sieć Szkół Języka Angielskiego z 17-letnim doświadczeniem - skutecznie nauczyliśmy języka angielskiego już ponad 133 tys. kursantów. Jesteśmy liderem w tym zakresie w Europie Środkowo-Wschodniej: prowadzimy 35 szkół w największych miastach w Polsce i dalej rozwijamy się realizując plan ekspansji w Polsce, a także na USA, Rosję, Ukrainę, Turcję, Wietnam, Arabię Saudyjską oraz Egipt. Stale wzbogacamy ofertę o nowe usługi i produkty, korzystając z najnowocześniejszych technologii.
Oferujemy:
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres email: rekrutacja@lsg.edu.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Lider Sprzedaży
Oferujemy:
- odpowiedzialne, samodzielne stanowisko w znanej firmie
- zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- dwuskładnikowe wynagrodzenie (wynagrodzenie zasadnicze + premia do 50% wynagrodzenia!)
- dodatkowe system motywacyjne
- szkolenia wewnętrzne podnoszące kwalifikacje
- pakiet benefitów pracowniczych: zniżka na kursy językowe w naszych szkołach
Zakres obowiązków:
- zarządzanie działalnością placówki (szkoła języka angielskiego)
- zarządzanie personelem placówki (zespół sprzedażowy, obsługa klienta, administracja, lektorzy)
- rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników
- motywowanie zespołu
- nadzorowanie jakości pracy
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- tworzenie raportów z działalności oddziału na potrzeby centrali
Wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem (przynajmniej kilkuosobowym) - min. rok
- doświadczenie w sprzedaży usług
- znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
- umiejętności negocjacyjne
- nastawienie na cele
- umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość
- doskonała organizacja pracy
- inicjatywa w działaniu
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres email: rekrutacja@lsg.edu.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: | 2019-07-11 |
Oferta ważna do: | 2019-08-08 |
Branże: | Call center / Obsługa klienta; Edukacja / Szkolenia; Sprzedaż; |
Wymagane doświadczenie: | Kilkuletnie (do 3 lat włącznie) |
Wymagane wykształcenie: | Nie określono |
Forma zatrudnienia: | Pełny etat |
Poziom stanowiska: | Kierownik |
Wynagrodzenie: | 3000 - 5000 zł brutto |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |