AFA Polska Sp. Z O.O.



Małopolskie
Świątniki Górne


Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych

Oferta pracy id: 74593 z dnia 2019-08-07

Pracownik ds. Administracyjno-księgowych


Opis stanowiska:


Kompleksowa obsługa sekretariatu firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym:

· Sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej.
· Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc. ).· Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie.· Administracyjne wsparcie działów firmy.

Organizacja i nadzór delegacji pracowników w Polsce i zagranicą.
·         Organizowanie  tłumaczeń dokumentów kontraktowych i technicznych. ·         Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego. ·         Wprowadzanie faktur zakupowych do pliku Excel
·         Prowadzenie harmonogramu spotkań kadry kierowniczej firmy z klientami.·         Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp). ·         Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy poszczególnymi firmami i ich komórkami organizacyjnymi.

Wymagania:

·         Wykształcenie średnie lub wyższe
·         Dobra znajomość :
a) języka angielskiego
b) bardzo dobra znajomość: Excel, World – wymóg konieczny  
c) znajomość oprogramowania Adobe Reader Professional
d) obsługi urządzeń biurowych
·         Umiejętność :
a) organizacja czasu pracy;
b) koordynacji powierzonych zadań
c) kreatywnego i konstruktywnego myślenia
d) szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy
e) zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów
Wysoka kultura osobista
·         Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi
·         Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie
·         Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
·         Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku  

Oferujemy:

·         możliwość dalszego rozwoju zawodowego ·         pracę w międzynarodowym środowisku
·         umowa o pracę na pełnym etacie
·         wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
Prosimy o aplikację tylko i wyłącznie osób spełniające powyższe warunki!   Oferty zawierające CV ze zdjęciem prosimy przesyłać na adres: job@afapark.com 
Tel. kontaktowy: 12 631 70 70 
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.

Data dodania: 2019-08-07
Oferta ważna do: 2019-09-04
Branże: Administracja Biurowa; Budownictwo; Przemysł;
Wymagane doświadczenie: Kilkuletnie (do 3 lat włącznie)
Wymagane wykształcenie: Kierunkowe I stopnia
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Pracownik biurowy
Wynagrodzenie: 2500 - 5000 zł brutto
Możliwość pracy zdalnej: NIE