Oferta pracy id: 74593 z dnia 2019-08-07
Pracownik ds. Administracyjno-księgowych
Opis stanowiska:
Kompleksowa obsługa sekretariatu firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym:
· Sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej.· Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc. ).· Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie.· Administracyjne wsparcie działów firmy.
Organizacja i nadzór delegacji pracowników w Polsce i zagranicą. · Organizowanie tłumaczeń dokumentów kontraktowych i technicznych. · Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego. · Wprowadzanie faktur zakupowych do pliku Excel
· Prowadzenie harmonogramu spotkań kadry kierowniczej firmy z klientami.· Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp). · Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy poszczególnymi firmami i ich komórkami organizacyjnymi.
Wymagania:
· Wykształcenie średnie lub wyższe· Dobra znajomość :
a) języka angielskiego
b) bardzo dobra znajomość: Excel, World – wymóg konieczny
c) znajomość oprogramowania Adobe Reader Professional
d) obsługi urządzeń biurowych
· Umiejętność :
a) organizacja czasu pracy;
b) koordynacji powierzonych zadań
c) kreatywnego i konstruktywnego myślenia
d) szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy
e) zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów
Wysoka kultura osobista
· Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi
· Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie
· Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
· Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy:
· możliwość dalszego rozwoju zawodowego · pracę w międzynarodowym środowisku· umowa o pracę na pełnym etacie
· wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
Prosimy o aplikację tylko i wyłącznie osób spełniające powyższe warunki! Oferty zawierające CV ze zdjęciem prosimy przesyłać na adres: job@afapark.com
Tel. kontaktowy: 12 631 70 70 Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Tel. kontaktowy: 12 631 70 70 Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: | 2019-08-07 |
Oferta ważna do: | 2019-09-04 |
Branże: | Administracja Biurowa; Budownictwo; Przemysł; |
Wymagane doświadczenie: | Kilkuletnie (do 3 lat włącznie) |
Wymagane wykształcenie: | Kierunkowe I stopnia |
Forma zatrudnienia: | Pełny etat |
Poziom stanowiska: | Pracownik biurowy |
Wynagrodzenie: | 2500 - 5000 zł brutto |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |