Fundacja Destination Imagination Polska
Dolnośląskie
Wrocław
ul.Ślężna 2-24
Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych
Oferta pracy id: 74630 z dnia 2019-08-08
Specjalista ds. mediów społecznościowych/Grafik
Fundacja Destination Imagination Polska w związku z dynamicznym rozwojem programu edukacyjnego poszukuje ambitnej i kreatywnej osoby, która dołączy do zespołu.
Poszukujemy osoby, która:
- posiada wykształcenie kierunkowe (PR, marketing, komunikacja wizerunkowa) lub doświadczenie w obszarze marketingu i kreowania wizerunku,
- obsługuje pakiet Adobe (InDesign, Illustrator, Photoshop, CorelDraw),
- posiada umiejętność zarządzania podstawowym CMSem stron, internetowych (mile widziana znajomość WIX),
- posiada umiejętność przygotowywania plików do druku,
- posiada poczucie estetyki,
- swobodnie czuje się w obszarze mediów społecznościowych,
- potrafi tworzyć niecodzienne teksty w języku polskim i angielskim,
- zna język angielski na bardzo dobrym poziomie zarówno w mowie jak i piśmie (min.B2),
- nie boi się nowych wyzwań i ma własną inicjatywę.
- ceni pracę w dobrej atmosferze i zgranym zespole,
- jest otwarta na nowe doświadczenia i chce dowiedzieć się jak funkcjonuje najbardziej kreatywny program edukacyjny na świecie,
- chce poznać od środka organizację wydarzenia edukacyjnego dla ponad 3000 osób.
Osoba, która dołączy do naszego zespołu będzie miała okazję sprawdzić się w obszarach takich jak:
- tworzenie grafik i materiałów o charakterze marketingowym i promocyjnym (media społecznościowe, e-marketing, materiały drukowane),
- prowadzenie strony internetowej,
- prowadzenie Fanpage na Facebook, Instagramie i kanału na YouTube,
- koordynacja i prowadzenie działań w mediach społecznościowych,
- kontakt z mediami i dziennikarzami,
- poszukiwanie niestandardowych możliwości promocji i ich realizacja,
- event marketing.
Oferujemy:
Jeśli interesuje Cię stanowisko Specjalisty ds. mediów społecznościowych/Grafika w naszej Fundacji prześlij swoje CV do 19 sierpnia 2019 r. na adres: rekrutacja@dipolska.pl. Mile widziane przesłanie własnego portfolio wraz z CV. W tytule maila prosimy wpisać: Specjalista ds. mediów społecznościowych/Grafik.
W CV prosimy umieścić klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Poszukujemy osoby, która:
- posiada wykształcenie kierunkowe (PR, marketing, komunikacja wizerunkowa) lub doświadczenie w obszarze marketingu i kreowania wizerunku,
- obsługuje pakiet Adobe (InDesign, Illustrator, Photoshop, CorelDraw),
- posiada umiejętność zarządzania podstawowym CMSem stron, internetowych (mile widziana znajomość WIX),
- posiada umiejętność przygotowywania plików do druku,
- posiada poczucie estetyki,
- swobodnie czuje się w obszarze mediów społecznościowych,
- potrafi tworzyć niecodzienne teksty w języku polskim i angielskim,
- zna język angielski na bardzo dobrym poziomie zarówno w mowie jak i piśmie (min.B2),
- nie boi się nowych wyzwań i ma własną inicjatywę.
- ceni pracę w dobrej atmosferze i zgranym zespole,
- jest otwarta na nowe doświadczenia i chce dowiedzieć się jak funkcjonuje najbardziej kreatywny program edukacyjny na świecie,
- chce poznać od środka organizację wydarzenia edukacyjnego dla ponad 3000 osób.
Osoba, która dołączy do naszego zespołu będzie miała okazję sprawdzić się w obszarach takich jak:
- tworzenie grafik i materiałów o charakterze marketingowym i promocyjnym (media społecznościowe, e-marketing, materiały drukowane),
- prowadzenie strony internetowej,
- prowadzenie Fanpage na Facebook, Instagramie i kanału na YouTube,
- koordynacja i prowadzenie działań w mediach społecznościowych,
- kontakt z mediami i dziennikarzami,
- poszukiwanie niestandardowych możliwości promocji i ich realizacja,
- event marketing.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia,
- możliwość realizacji własnych pomysłów,
- pracę w zespole ludzi z pasją,
- zmienność zadań i różnorodność pracy,
- pracę przy międzynarodowych projektach,
- pracę w najciekawszym i najbardziej kreatywnym programie edukacyjnym w Polsce!
Jeśli interesuje Cię stanowisko Specjalisty ds. mediów społecznościowych/Grafika w naszej Fundacji prześlij swoje CV do 19 sierpnia 2019 r. na adres: rekrutacja@dipolska.pl. Mile widziane przesłanie własnego portfolio wraz z CV. W tytule maila prosimy wpisać: Specjalista ds. mediów społecznościowych/Grafik.
W CV prosimy umieścić klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Data dodania: | 2019-08-08 |
Oferta ważna do: | 2019-09-05 |
Branże: | IT - Internet; Marketing; Media / Sztuka / Rozrywka; |
Wymagane doświadczenie: | Kilkuletnie (do 3 lat włącznie) |
Wymagane wykształcenie: | Kierunkowe I stopnia |
Forma zatrudnienia: | Pełny etat |
Poziom stanowiska: | Pracownik biurowy |
Wynagrodzenie: | 5000 - 5100 zł brutto |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |