Hausengel International Polska
Wielkopolskie
Poznań
ul. Szkolna
Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych
Oferta pracy id: 74762 z dnia 2019-08-13
Specjalista ds. obsługi połączeń telefonicznych z językiem niemieckim
Hausengel to przedsiębiorstwo rodzinne, które z sukcesem już od 2005 roku pomaga znaleźć bezpieczne i sprawdzone zlecenia osobom chętnym pracować jako opiekun u niemieckich rodzin. Jesteśmy grupą dobrze prosperujących oraz dynamicznie rozwijających się spółek działających na sześciu europejskich rynkach. Dzięki naszemu osobistemu doświadczeniu wiemy, że jedynie wkładając w codzienną pracę serce możemy osiągnąć sukces. Zostań członkiem rodziny Hausengel, zgłoś się już dziś i poczuj naszą kompleksową opiekę!
Obecnie, w związku z aktywnym rozwojem naszej międzynarodowej struktury, poszukujemy do działu administracji:
Specjalista ds. obsługi połączeń telefonicznych z językiem niemieckim
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kompleksowe wsparcie partnerów firmy, w tym m.in.:
· bieżącą obsługę partnerów telefonicznie i mailowo,
· zarządzanie firmową skrzynką mailową,
· dbanie o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów,
· przyjmowanie i nadawanie przesyłek pocztowych,
· wsparcie innych działów w bieżących projektach.
Wymagania:
· bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom minimum B2),
· doświadczenie w dziale obsługi klienta, handlu, call center,
· dobra dykcja i miły głos,
· wysoka kultura osobista, pozytywne nastawienie oraz cierpliwość,
· dobra znajomość obsługi komputera.
Oferujemy:
· ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
· atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
· rozbudowany program opieki medycznej i kartę Multisport,
· dużą decyzyjność w podejmowaniu działań,
· aktywny kontakt z językiem niemieckim i możliwość rozwoju zawodowego.
Obecnie, w związku z aktywnym rozwojem naszej międzynarodowej struktury, poszukujemy do działu administracji:
Specjalista ds. obsługi połączeń telefonicznych z językiem niemieckim
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kompleksowe wsparcie partnerów firmy, w tym m.in.:
· bieżącą obsługę partnerów telefonicznie i mailowo,
· zarządzanie firmową skrzynką mailową,
· dbanie o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów,
· przyjmowanie i nadawanie przesyłek pocztowych,
· wsparcie innych działów w bieżących projektach.
Wymagania:
· bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom minimum B2),
· doświadczenie w dziale obsługi klienta, handlu, call center,
· dobra dykcja i miły głos,
· wysoka kultura osobista, pozytywne nastawienie oraz cierpliwość,
· dobra znajomość obsługi komputera.
Oferujemy:
· ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
· atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
· rozbudowany program opieki medycznej i kartę Multisport,
· dużą decyzyjność w podejmowaniu działań,
· aktywny kontakt z językiem niemieckim i możliwość rozwoju zawodowego.
Data dodania: | 2019-08-13 |
Oferta ważna do: | 2019-09-10 |
Branże: | Administracja Biurowa; Call center / Obsługa klienta; |
Wymagane doświadczenie: | Nie wymaga doświadczenia |
Wymagane wykształcenie: | Brak wymagań |
Forma zatrudnienia: | Pełny etat |
Poziom stanowiska: | Specjalista |
Wynagrodzenie: | brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |