Do obowiązków nowej osoby będzie należało m.in:
Księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupu usług, Prowadzenie ewidencji środków trwałych,
Rozliczanie podatku VAT , CIT
Sporządzanie sprawozdań rocznych, sprawozdań GUS itp.
Prowadzenie bieżącego doradztwa w zakresie księgowym Klientom Kancelarii
Wymagane kwalifikacje:
doświadczenie w księgowości- Ksiąg Handlowych
wykształcenie wyższe
praktyczna i teoretyczna znajomość zagadnień finansowo - księgowych, dobra znajomość obsługi MS Office,
mile widziana znajomość języka angielskiego,
skrupulatność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań mile widziana znajomość obsługi programów pakietu Insert. Oferujemy: ‣ atrakcyjne wynagrodzenie,
‣ możliwość realizacji ambicji zawodowych, ‣ system szkoleń,
‣ kontynuacja ścieżki zawodowej,
‣ atrakcyjne warunki zatrudnienia. Kontakt:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów CV+LM na adres mail: zarzadzanie@kancelaria-expert.pl