Hunnebeck Polska Sp. z o.o.
Pomorskie
Gdańsk
ul. Budowlanych 31 D
Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych
Oferta pracy id: 75815 z dnia 2019-09-17
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
• Bieżąca obsługa klienta we współpracy z działem handlowym,
• Współpraca z magazynem w zakresie terminów wydań i zwrotów sprzętu,
• Prowadzenie reklamacji od klienta,
• Weryfikacja proceduralna umów handlowych,
• Ewidencja i opis dokumentów kosztowych,
• Bieżąca obsługa biura (ewidencja korespondencji, obsługa centrali telefonicznej),
• Współpraca z innymi działami w firmie.
Wymagania:
• Wykształcenie min. średnie,
• Znajomość środowiska Windows, Office (w tym dobra znajomość Excel’a),
• Zdolności organizacyjne,
• Dynamizm,
• Dokładność,
• Rzetelność.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie, w zespole zróżnicowanym wiekowo,
• Przyjazną atmosferę pracy,
• Profesjonalne wdrożenie w nowe obowiązki, przy wsparciu doświadczonego zespołu,
• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
• Pakiet benefitów pozapłacowych, tj.: pakiet medyczny oraz platforma benefitowa, oferująca m.in. kartę sportową, bilety na wydarzenia kulturalne, zniżki, rabaty.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji z dopiskiem: „Oferta pracy – Specjalista ds. obsługi klienta”
na adres: rekrutacje@huennebeck.com
lub: HUNNEBECK Polska Sp. z o.o.
Dział Personalny
Łubna 55, 05-532 Baniocha
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami
Hunnebeck Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Łubnej, Łubna 55, jako administrator danych w świetle art. 7 pkt 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.), zw. dalej Ustawą, informuje, iż Państwa dane osobowe zawarte w CV i listach motywacyjnych będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wyżej wskazane stanowisko. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia w każdym czasie. Podstawą podania danych jest art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zw. dalej K.P. W przypadku podania szerszego zakresu danych, niż podany art. 221 § 1 K.P. tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), CV i listy motywacyjne, nie opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Hunnebeck Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Łubnej, Łubna 55 moich danych osobowych w zakresie zawartym w niniejszym CV/liście motywacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”, nie będą rozpatrywane i zostaną usunięte.
Data dodania: | 2019-09-17 |
Oferta ważna do: | 2019-10-15 |
Branże: | Administracja Biurowa; Call center / Obsługa klienta; |
Wymagane doświadczenie: | Kilkuletnie (do 3 lat włącznie) |
Wymagane wykształcenie: | Kierunkowe I stopnia |
Forma zatrudnienia: | Pełny etat |
Poziom stanowiska: | Pracownik biurowy |
Wynagrodzenie: | brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |