URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO



Małopolskie
Kraków
Racławicka 56

Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych

Oferta pracy id: 79333 z dnia 2020-01-30

Referent/ Inspektor ds. BHP w Biurze Zarządzania Zasobami Ludzkimi.


Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego to stabilny i rzetelny pracodawca w sektorze publicznym. Poszukujemy osób, które wspólnie z nami chcą tworzyć nowoczesny i otwarty urząd.  Praca u nas jest pełna wyzwań, pozytywnych ludzi, ciekawych projektów i inicjatyw. Jeśli Twoim atutem jest wiedza, pracujesz z pasją, stawiasz na rozwój, wierzysz w misję naszego urzędu i moc rozwoju województwa małopolskiego- dołącz do naszych zespołów zadaniowych, czekamy właśnie na Ciebie.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Referent/ Inspektor ds. BHP w Biurze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. 

Oferujemy:

• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę,

• atrakcyjne wynagrodzenie, dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za wieloletnią pracę, nagroda jubileuszowa,

• możliwość zatrudnienia w równoważnym systemie czasu pracy,

• elastyczny czas pracy (ruchomy czas pracy w godzinach od 7.30 do 8.30),

• bogaty pakiet szkoleń odpowiadający potrzebom rozwojowym naszych pracowników,

• benefity ( dofinansowanie do kart sportowo- rekreacyjnych oraz ubezpieczeń grupowych, dofinansowanie do wypoczynku tzw.„ Wczasy pod gruszą”, możliwość skorzystania z atrakcyjnych pożyczek na cele mieszkaniowe),

• przyjazną atmosferę w miejscu pracy,

• wysokie standardy pracy i możliwość angażowania się w wiele inicjatyw (np. wsparcie schronisk dla zwierząt, akcja krwiodawstwa),

• atrakcyjną lokalizację pracy, miejsce pracy jest zlokalizowane w dobrze skomunikowanym punkcie miasta,

• wiele możliwości rozwijania swoich pasji (np. reprezentacja piłki siatkowej, drużyna piłkarska).

Zakres obowiązków:
1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
2. Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.
3. Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.
4. Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy.
5. Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji.
6. Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych.
7. Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy.
8. Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
9. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
10. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy.
11. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby.
12. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
13. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.
14. Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy.
15. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.
16. Współpraca z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy.
17. Współpraca z laboratoriami i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego, działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnego przepisach.
18. Współdziałanie z zakładowymi organizacjami związkowymi.
19. Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy.
20. Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.

Wymagania:
Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie:

• średnie: zawód technika - bezpieczeństwa i higieny pracy lub

• wyższe I lub II stopnia o kierunku/specjalność: Inżynieria bezpieczeństwa pracy, BHP i ochrona ppoż, BHP i ochrona środowiska, Bezpieczeństwo i higiena pracy, Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy lub

• wyższe magisterskie jednostopniowe o kierunku/specjalności Bezpieczeństwo i higiena pracy lub Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy lub

• wyższe I lub II stopnia i ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
b) 1 rok stażu pracy w służbie BHP.
 

Wymagania dodatkowe: 
a) 3 lata doświadczenia zawodowego w służbie BHP,
b) znajomość tematyki z obszaru BHP i prawa pracy,
c) umiejętność:

• obsługi komputera, programów MS Office,

• pracy w zespole,

• dobrej organizacji pracy.
d) samodzielność, obowiązkowość, terminowość.


Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy znajdą Państwo na naszej stronie:

https://bip.malopolska.pl/umwm,a,1718741,referent-inspektor-ds-bhp-w-biurze-zarzadzania-zasobami-ludzkimi.html

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.


Data dodania: 2020-01-30
Oferta ważna do: 2020-02-27
Branże: Administracja Biurowa; HR / Zasoby ludzkie; Prawo;
Wymagane doświadczenie: Kilkuletnie (do 3 lat włącznie)
Wymagane wykształcenie: Kierunkowe I stopnia
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Specjalista
Wynagrodzenie: brak informacji
Możliwość pracy zdalnej: NIE