Oferta pracy id: 79647 z dnia 2020-02-14

praca z węgierskim / 24-30 netto/h /sprzedaż / cc


Intensywnie się rozwijamy - pod każdym względem! Jest nas coraz więcej, testujemy nowe produkty, powiększamy rynki, na których działamy.

Krótko o nas:
Jesteśmy językowym contact center obsługującym proces sprzedaży. Aktualnie działamy dla branży zdrowia/urody - zajmujemy się sprzedażą suplementów firmy zewnętrznej.

Pracujemy w gronie ok. 250 osób w 3 oddziałach: Kraków, Warszawa, Cieszyn. Pracują z nami konsultanci, trenerzy, liderzy, menedżerowie i inni - co ich łączy? Pozytywne nastawienie i motywacja, bo przecież nie ma niemożliwego!

Kogo teraz szukamy?
Osoby, która biegle zna język węgierski i chce wykorzystać jego znajomość na co dzień - kogoś, kto widzi szanse na rozwój w call center.

Twoje zadania:
- kontakt telefoniczny z klientami rynku zagranicznego
- dosprzedaż produktów klientom, którzy złożyli zamówienie online bądź jakiś czas temu skorzystali już z oferty

Możemy zaoferować:
- wynagrodzenie w postaci podstawy (24-30 zł netto/h) plus prowizja
-możliwość rozwoju - od konsultanta po lidera
- zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną
- wsparcie w postaci szkoleń, warsztatów
- praca w godzinach 8-16 bądź opcja zmian popołudniowych
- praca stacjonarnie w jednym z naszych oddziałów: Kraków, Warszawa, Cieszyn
- opcja pracy zdalnej - wdrażasz się online, pracujesz zdalnie a na cyklicznych zjazdach widzimy się w naszym oddziale w Cieszynie

Szukamy osób z doświadczeniem w sprzedaży i bez - ważniejsze od tego jest Twoje nastawienie i to, czy patrzymy w tym samym kierunku.

Poznajmy się i sprawdźmy to podczas rozmowy telefonicznej.
Aplikuj poprzez formularz.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dodanie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Etrose Holding Limited moich danych osobowych, które zostały zamieszczone w przekazanym przeze mnie CV, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Etrose Holding Limited moich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji.

Data dodania: 2020-02-14
Oferta ważna do: 2020-03-13
Branże: Call center / Obsługa klienta;
Wymagane doświadczenie: Nie określono
Wymagane wykształcenie: Nie określono
Forma zatrudnienia: Nie określono
Poziom stanowiska: Nie określono
Wynagrodzenie: brak informacji
Możliwość pracy zdalnej: TAK