Pracownik działu obsługi klienta
Pracownik działu obsługi klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie. Jeśli to zdanie opisuje Twoje kompetencje, to doskonale trafiłeś!
Poszukujemy kandydata na stanowisko “Pracownik działu obsługi klienta”, który wspólnie z nami będzie odpowiedzialny za najwyższe standardy obsługi.
Miejsce pracy: Sanok (woj. Podkarpackie)
Za co będziesz odpowiedzialny?
• Aktywne wsparcie sprzedaży serwisu e-commerce poprzez obsługę klientów drogą e-mailową, jak i telefoniczną
• Obsługa reklamacji
• Współtworzenie dokumentów wysyłkowych we ścisłej współpracy z działem magazynu
• Aktywne uczestnictwo w wdrażaniu nowych produktów
• Dbanie o jak najwyższy poziom zadowolenia klientów z jakości kontaktu, szybkości realizacji zamówień oraz rozwiązywania ewentualnych problemów posprzedażowych
Oferujemy:
• Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
• Umowę o pracę
• Wynagrodzenie podstawowe plus atrakcyjną premię
• Możliwość bezpośredniego wkładu w rozwój firmy
Poszukujemy osoby, która:
• Posiada wysoką kulturę osobistą
• Swobodnie porusza się w tematyce handlu internetowego
• Dysponuje doświadczeniem na podobnym stanowisku (call center, obsługa klienta w sklepie internetowym itp.)
• Posługuje się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (min. B1)
• Jest otwarta, łatwo nawiązuje kontakty i szybko potrafi rozwiązać problemy.
Zainteresowany? Zapraszamy do aplikowania!
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres email:
http://oferty.grhpolska.com/cp/j/11543/t/pracownik-dzialu-obslugi-klienta?location=Sanok
Data dodania: |
2020-09-22 |
Oferta ważna do: |
2020-10-20 |
Branże: |
... |
Wymagane doświadczenie: |
Kilkuletnie (do 3 lat włącznie) |
Wymagane wykształcenie: |
Kierunkowe I stopnia |
Forma zatrudnienia: |
Pełny etat |
Poziom stanowiska: |
Specjalista |
Wynagrodzenie: |
brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: |
NIE |
GRH POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
k.kaszycki@grhpolska.com
Podkarpackie, Sanok,