AMPLIFON POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ



Mazowieckie
Warszawa
ul. Kobielska 1

Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych

Oferta pracy id: 84135 z dnia 2020-09-28

Konsultant ds. Obsługi Klienta - Asystent protetyka słuchu


Usłyszeli o nas w ponad 20 krajach na całym świecie.
Usłyszeli o nas w 45 miastach w Polsce.
Usłysz o nas i dowiedz się więcej o Grupie Amplifon.
Jesteśmy po to, aby zmienić postrzeganie niedosłuchu na całym świecie. Przyciągamy, rozwijamy i wspieramy najbardziej utalentowanych ludzi, takich jak Ty.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta – Asystent protetyka słuchu 

Twoje zadania:
  • Kompleksowa obsługa Klienta
  • Rzetelne prowadzenie dokumentacji medycznej każdego Klienta
  • Sprzedaż aparatów słuchowych oraz akcesoriów
  • Obsługa administracyjna oddziału
  • Fakturowanie i obsługa płatności
  • Uczestnictwo w działaniach marketingowych

Oczekujemy:
  • Doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej i obsłudze klienta
  • Dokładności i zaangażowania w wykonywaną pracę
  • Umiejętności szybkiego przyswajania nowej wiedzy
  • Miłego usposobienia i wyrozumiałości dla Klientów
  • Dobrej organizacji pracy własnej
  • Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej

Oferujemy:
  • Umowę o pracę od poniedziałku do piątku
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz premię sprzedażową
  • Szkolenia i rozwój w strukturach firmy
  • Możliwość dofinansowania nauki w szkole protetyki słuchu
  • Przyjazną atmosferę w firmie
  • Program benefitów
  • Możliwość wyjazdu do Mediolanu w ramach nagrody szczególnej


Swoje CV wyślij na adres: rekrutacja@amplifon.comZapraszamy do aplikowania. Każdą propozycję starannie rozważymy. Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi kandydatami.  
Administratorem Państwa danych osobowych jest: AMPLIFON POLAND sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 76, Łódź 90-330, NIP: 525-253-56-02 - 2, infolinia: 800 88 88 99, 
Celem przetwarzania danych jaki realizuje Administrator jest prowadzenie rekrutacji. Dane mogą być udostępniane podmiotom zajmującym się rekrutacją. Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania rekrutacji.
Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie przepisów prawa, które określa Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz wyrażonej zgody, rozumianej jako przekazanie Administratorowi swojej kandydatury. Przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody w dowolnym momencie, co nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. 
Jednocześnie posiadają Państwo prawo do dostępu i sprostowania podanych danych. 
Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Mogą Państwo skorzystać z przysługujących kontaktując się z Administratorem przez powyższe dane kontaktowe. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie
Data dodania: 2020-09-28
Oferta ważna do: 2020-10-26
Branże: Call center / Obsługa klienta; Opieka / Służba zdrowia; Sprzedaż;
Wymagane doświadczenie: Nie wymaga doświadczenia
Wymagane wykształcenie: Brak wymagań
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Asystent
Wynagrodzenie: brak informacji
Możliwość pracy zdalnej: NIE