COMARCH SPÓŁKA AKCYJNA



Śląskie
Bielsko-Biała


Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych

Oferta pracy id: 85059 z dnia 2020-11-04

2nd Line Support Engineer


Czy jesteś otwarty na nowe wyzwania? Szukamy osób, które dołączą do naszego zespołu ekspertów wspierającego wiodące firmy telekomunikacyjne w zapewnianiu wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych. Nasze produkty są wdrażane na całym świecie – od Argentyny, przez Niemcy i inne kraje Europy, Emiraty Arabskie, aż po Japonię, Koreę Południową. W dziale Support & Managed Services sektora Telco OSS będziesz miał okazję do współpracy z działami IT największych teleoperatorów oraz będziesz mógł wykorzystać oraz poszerzyć swoją wiedzę o systemach zarządzania siecią telekomunikacyjną i procesach utrzymania IT. Dodatkowo, damy Ci szansę na uzyskanie lub rozszerzenie certyfikatu ITIL. Liczymy na Twoje zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole oraz chęć rozwiązywania incydentów oraz problemów, z jakimi codziennie borykają się operatorzy z wielu rejonów świata.

PROFIL PRACOWNIKA
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: teleinformatyka, telekomunikacja, informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych
  • Doświadczenie w pracy w zespole świadczącym usługi wsparcia technicznego IT lub w zespole inżynierów systemowych
  • Znajomość:
    • środowiska Linux (komendy, administracja)
    • SQL oraz Oracle Database i/lub języka PL/SQL
    • zagadnień związanych z sieciami komputerowymi
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Otwartość, komunikatywność, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowym atutem będzie:
    • wiedza z dziedziny telekomunikacji
    • umiejętność pisania skryptów np. BASH
    • podstawy programowania obiektowego
    • wiedza z obszaru BigData (Cloudera, Hadoop itp.)
    • znajomość najlepszych praktyk ITIL
    • znajomość drugiego języka obcego
    • dyspozycyjność
TWOJE ZADANIA
  • Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez wyznaczonych pracowników działów technicznych operatorów (osoby techniczne, administratorzy)
  • Reagowanie na zdarzenia wykryte przez system automatycznego monitoringu utrzymywanych platform
  • Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (3-cia linia wsparcia - R&D)
  • Weryfikacja stanu aplikacji na środowiskahc produkcyjnych (daily health-check)
  • Instalacja aplikacji w postaci pełnego release`u lub pojedynczych poprawek
  • Korekta danych w bazie danych aplikacji poprzez skrypty SQL
  • Udział w pracach zespołu DevOps
DLA CIEBIE
  • Zrównoważony rozwój umiejętności technicznych i miękkich przy pracy z największymi operatorami i specjalistami z branży telekomunikacyjnej (Vodafone, Telefónica, Orange, Mobile, LGU, MTS, KDDI i wiele innych)
  • Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform klasy OSS (Operations Support Systems)
  • Operowanie na realnych systemach produkcyjnych działających w klastrach zapewniających ciągłość biznesu (Business Continuity, Disaster Recovery)
  • Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach
  • Praca w Comarch to ponadto:
    • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
    • Atrakcyjne ścieżki kariery
    • Opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin
    • Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
    • Praca na pełen etat w przyjaznej atmosferze
    • Dostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych oraz wsparcie udziału w zawodach
--
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do aplikacji poprzez formularz: https://kariera.comarch.pl/praca/2nd-line-support-engineer/
Data dodania: 2020-11-04
Oferta ważna do: 2020-12-02
Branże: IT - Administracja; IT - Programowanie; IT - Telekomunikacja;
Wymagane doświadczenie: Nie wymaga doświadczenia
Wymagane wykształcenie: Wyższe II stopnia (mgr)
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Specjalista
Wynagrodzenie: brak informacji
Możliwość pracy zdalnej: NIE