2nd Line Support Engineer

Czy jesteś otwarty na nowe wyzwania? Szukamy osób, które dołączą do naszego zespołu ekspertów wspierającego wiodące firmy telekomunikacyjne w zapewnianiu wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych. Nasze produkty są wdrażane na całym świecie – od Argentyny, przez Niemcy i inne kraje Europy, Emiraty Arabskie, aż po Japonię, Koreę Południową. W dziale Support & Managed Services sektora Telco OSS będziesz miał okazję do współpracy z działami IT największych teleoperatorów oraz będziesz mógł wykorzystać oraz poszerzyć swoją wiedzę o systemach zarządzania siecią telekomunikacyjną i procesach utrzymania IT. Dodatkowo, damy Ci szansę na uzyskanie lub rozszerzenie certyfikatu ITIL. Liczymy na Twoje zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole oraz chęć rozwiązywania incydentów oraz problemów, z jakimi codziennie borykają się operatorzy z wielu rejonów świata.

PROFIL PRACOWNIKA
TWOJE ZADANIADLA CIEBIE--
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do aplikacji poprzez formularz: https://kariera.comarch.pl/praca/2nd-line-support-engineer/
Data dodania: 2020-11-04
Oferta ważna do: 2020-12-02
Branże: ...
Wymagane doświadczenie: Nie wymaga doświadczenia
Wymagane wykształcenie: Wyższe II stopnia (mgr)
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Specjalista
Wynagrodzenie: brak informacji
Możliwość pracy zdalnej: NIE

COMARCH SPÓŁKA AKCYJNA

praca@comarch.pl

Śląskie, Bielsko-Biała,
Małopolskie, Kraków,