KUBOTA WEAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Łódzkie
Łódź
Traktorowa
Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych
Oferta pracy id: 85666 z dnia 2021-01-01
Social Media & Content Manager
Kubota szuka człowieka do zadań specjalnych, a dokładniej Social Media & Content Managera!
Będziesz odpowiadać za:
· Współtworzenie i realizację strategii marketingowej, w tym comiesięcznych oraz kwartalnych harmonogramów marketingowych.
· Kanały społecznościowe marki – głównie Facebook i Instagram, czasem też LinkedIn i Twitter. · Tworzenie i redagowanie treści, różnych długości i z różnym przeznaczeniem: copy do mediów społecznościowych, presskity, newslettery, case study, blog, teksty do materiałów drukowanych itp.· Rozpowszechnianie i publikację tworzonych treści.· Współpracę z podwykonawcami zewnętrznymi – grafikiem itp.· Mierzenie i raportowanie działań z obszaru content marketingu i social media.· Wdrażanie nowych rozwiązań z obszaru content marketingu.· Optymalizację pod kątem SEO oraz współpracę z osobą odpowiedzialną za SEM/Paid Social w tworzeniu kampanii promujących content.
Oczekujemy od Ciebie:
· Nieprzeciętnej kreatywności.· Rzetelności i samodzielności.· Chęci do rozwoju i zaangażowania.· Dobrej organizacji własnej pracy.· Pełnej świadomości nieszablonowości marki Kubota, która przekłada się na charakter i tempo pracy.· Doświadczenia w tworzeniu i publikowaniu różnego rodzaju treści.· Umiejętności mierzenia działań contentowych oraz promocyjnych (wymagana dobra znajomość Google Analytics i biegła znajomość pakietu Office).· Lekkiego pióra i znajomości zasad redakcji treści.· Znajomości języka angielskiego (w piśmie) w stopniu średniozaawansowanym.· Minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku.· Pracy stacjonarnej w biurze w Łodzi. W grę nie wchodzi praca zdalna.· Posiadania własnego laptopa.
Dodatkowymi atutami będą:
· Znajomość programów ze stajni Adobe, zwłaszcza Photoshopa.· Znajomość programu Slack, Monday lub podobnego do zarządzania czasem i zadaniami.
Z naszej strony oferujemy Ci:
· Nowe, ciekawe wyzwania każdego dnia, przy rozwoju kultowej Polskiej marki.· Dobrą atmosferę pracy w młodym zespole.· Dużą swobodę w działaniach i związaną z nią odpowiedzialność.· Zniżki na produkty
Będziesz odpowiadać za:
· Współtworzenie i realizację strategii marketingowej, w tym comiesięcznych oraz kwartalnych harmonogramów marketingowych.
· Kanały społecznościowe marki – głównie Facebook i Instagram, czasem też LinkedIn i Twitter. · Tworzenie i redagowanie treści, różnych długości i z różnym przeznaczeniem: copy do mediów społecznościowych, presskity, newslettery, case study, blog, teksty do materiałów drukowanych itp.· Rozpowszechnianie i publikację tworzonych treści.· Współpracę z podwykonawcami zewnętrznymi – grafikiem itp.· Mierzenie i raportowanie działań z obszaru content marketingu i social media.· Wdrażanie nowych rozwiązań z obszaru content marketingu.· Optymalizację pod kątem SEO oraz współpracę z osobą odpowiedzialną za SEM/Paid Social w tworzeniu kampanii promujących content.
Oczekujemy od Ciebie:
· Nieprzeciętnej kreatywności.· Rzetelności i samodzielności.· Chęci do rozwoju i zaangażowania.· Dobrej organizacji własnej pracy.· Pełnej świadomości nieszablonowości marki Kubota, która przekłada się na charakter i tempo pracy.· Doświadczenia w tworzeniu i publikowaniu różnego rodzaju treści.· Umiejętności mierzenia działań contentowych oraz promocyjnych (wymagana dobra znajomość Google Analytics i biegła znajomość pakietu Office).· Lekkiego pióra i znajomości zasad redakcji treści.· Znajomości języka angielskiego (w piśmie) w stopniu średniozaawansowanym.· Minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku.· Pracy stacjonarnej w biurze w Łodzi. W grę nie wchodzi praca zdalna.· Posiadania własnego laptopa.
Dodatkowymi atutami będą:
· Znajomość programów ze stajni Adobe, zwłaszcza Photoshopa.· Znajomość programu Slack, Monday lub podobnego do zarządzania czasem i zadaniami.
Z naszej strony oferujemy Ci:
· Nowe, ciekawe wyzwania każdego dnia, przy rozwoju kultowej Polskiej marki.· Dobrą atmosferę pracy w młodym zespole.· Dużą swobodę w działaniach i związaną z nią odpowiedzialność.· Zniżki na produkty
Data dodania: | 2021-01-01 |
Oferta ważna do: | 2021-01-29 |
Branże: | IT - e-commerce; Marketing; Media / Sztuka / Rozrywka; |
Wymagane doświadczenie: | Kilkuletnie (do 3 lat włącznie) |
Wymagane wykształcenie: | Brak wymagań |
Forma zatrudnienia: | Kontrakt / umowa zlecenie |
Poziom stanowiska: | Specjalista |
Wynagrodzenie: | 3500 - 5500 zł brutto |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |