Na czym będzie polegać Twoja rola?
Jako IT Project Manager będziesz koncentrować się na koordynowaniu projektów i pracy zespołów, poprzez zapewnienie wsparcia organizacyjnego, biznesowego i niwelowanie wszelkich przeszkód, które staną na drodze w osiągnięciu sukcesu. W praktyce będziesz odpowiadać za:
- zarządzanie projektami od stworzenia konceptu po jego wdrożenie (ustalenie zakresu pracy, planning, tworzenie user stories, etc.)
- zarządzanie budżetem i kontrolę kosztów projektu (rozliczanie godzin, przygotowywanie raportów godzinowych dla klienta)
- budowanie i kierowanie zespołem projektowym (developerzy, designerzy, QA), w tym współpracę z podwykonawcami
- dbanie o realizację poszczególnych etapów projektu
- stałą komunikację z klientem i budowanie silnych relacji biznesowych
- raportowanie postępów projektu, a także współtworzenie i opiekę nad dokumentacją
- wsparcie działu sprzedaży m.in. poprzez pomoc w przygotowywaniu wycen i udział w rozmowach z potencjalnymi klientami