GRH POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Podkarpackie
Rudna Mała
Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych
Oferta pracy id: 106442 z dnia 2022-12-02
Specjalista ds. zamówień z j. francuskim
Posiadasz doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej? Komunikatywnie posługujesz się językiem francuskim oraz jesteś osobą otwartą na nowe wyzwania?
Sprawdź poniższą ofertę i aplikuj do nas! Chętnie z Toba porozmawiam, jeśli spełniasz wymagania formalne
Stanowisko: Specjalista ds. zamówień z j. francuskim (branża okienna)
Miejsce pracy: Rudna Mała
Oferujemy:
Jeśli wolisz – zadzwoń: 573-179-838
Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Sprawdź poniższą ofertę i aplikuj do nas! Chętnie z Toba porozmawiam, jeśli spełniasz wymagania formalne
Stanowisko: Specjalista ds. zamówień z j. francuskim (branża okienna)
Miejsce pracy: Rudna Mała
Oferujemy:
- Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00 lub 8:00 - 16:00
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (od 4600 zł brutto do 6000 zł brutto)
- System prowizyjny uzależniony od Twoich wyników pracy
- Ubezpieczenie grupowe, z możliwością ubezpieczenia członków rodziny
- Szkolenia specjalistyczne
- Niezbędny sprzęt sprzyjający komfortowi pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Kompletowanie dokumentacji związanej z wprowadzeniem nowego klienta do systemów
- Obsługa zamówień – wprowadzanie do systemu oraz współpraca z zespołem sprzedażowym
- Przygotowanie zamówień do wysyłki – koordynacja z działem logistyki,
- Koordynacja z działem księgowości, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
- Doświadczenie biurowo - administracyjne
- Komunikatywna znajomość języka francuskiego
Jeśli wolisz – zadzwoń: 573-179-838
Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Data dodania: | 2022-12-02 |
Oferta ważna do: | 2022-12-30 |
Branże: | Administracja Biurowa; Call center / Obsługa klienta; |
Wymagane doświadczenie: | Kilkuletnie (do 3 lat włącznie) |
Wymagane wykształcenie: | Brak wymagań |
Forma zatrudnienia: | Pełny etat |
Poziom stanowiska: | Pracownik biurowy |
Wynagrodzenie: | 4600 - 6000 zł brutto |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |