Asystent ds. Zarządzania Kategorią ? praca hybrydowa
Szukamy kandydata dla naszego klienta z branży FMCG, który dołączy do zespołu odpowiedzialnego za rozwój kategorii produktów. Asystent będzie odpowiedzialny za tworzenie raportów i zestawień, które będzie następnie przetwarzać w bardziej zrozumiały sposób, wykorzystując narzędzia takie jak tabele przestawne i wykresy. Zachęcamy do aplikowania osoby posiadające doświadczenie w pracy z danymi, analizie i umiejętnością posługiwania się arkuszem kalkulacyjnym Excel.
Asystent ds. Zarządzania Kategorią ? praca hybrydowa
Link do aplikowania (jeśli link nie jest klikalny, należy go skopiować i wkleić do przeglądarki): https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Asystent-ds-Zarzadzania-Kategoria-praca-hybrydowa/5310-3281-25-1f6-3756.html
ZADANIA
? Przygotowywanie analiz, raportów i zestawień na potrzeby zespołu,
? Wprowadzanie danych do systemów oraz zapewnienie kompletności i wysokiej jakości wewnętrznych baz danych,
? Przygotowywanie ofert promocyjnych, ? Koordynowanie procesów promocyjnych, ? Wsparcie procesu rozliczeń z dostawcami,? Tworzenie prostych prezentacji w Power Point, Bieżące wsparcie Kierownika Zarządzania Kategorią w prowadzeniu kategorii produktów.
WYMAGANIA
? Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
? Znajomość pakietu MS Office (warunek konieczny): tworzenie tabel, przestawnych, wyszukaj.pionowo, suma.jeżeli, usuń duplikaty, tworzenie wykresów w Excelu, sortowanie i filtrowanie,
? Znajomość systemów sprzedażowych/magazynowych,
? Doświadczenie w pracy z Klientem,? Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki ekonomiczne i ścisłe, związane z badaniami ilościowymi, marketingowe lub pokrewne),
? Umiejętności analitycznego myślenia,
? Bardzo dobra organizacja pracy,
? Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umiejętność dynamicznej pracy w zespole,? Dokładność, systematyczność, spostrzegawczość, ? Umiejętność pracy pod presją czasu.
NASZ KLIENT OFERUJE:
? Umowę o pracę,
? Możliwość pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni z domu),
? Wynagrodzenie: 4000 ? 4500 brutto,
? Premię kwartalną,
? Pracę rozpoczynającą się w godz. 8.00 lub 9.00,
? Pakiet ubezpieczeniowy i sportowy.
? Bony świąteczne,
? Dostęp do opieki medycznej,
? Laptop i telefon służbowy,
? Możliwość awansu.
Data dodania: |
2023-04-08 |
Oferta ważna do: |
2023-05-06 |
Branże: |
... |
Wymagane doświadczenie: |
Nie określono |
Wymagane wykształcenie: |
Nie określono |
Forma zatrudnienia: |
Pełny etat |
Poziom stanowiska: |
Asystent |
Wynagrodzenie: |
brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: |
NIE |
FEEL COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
rekrutacja@feelcomfort.pl
Mazowieckie, Warszawa,