Oferta pracy id: 64332 z dnia 2018-07-10
IT Helpdesk Consultant
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów. Aktualnie dla jednego z naszych klientów- międzynarodowej firmy z branży telekomunikacyjnej, poszukujemy otwartych na naukę i nowe wyzwania kandydatów na stanowisko IT Helpdesk Konsultanta.Lokalizacja: WarszawaZatrudnienie: B2BWspółpraca: długofalowaZadania:
- utrzymanie I linii wsparcia
- obsługa przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem serwisu
- rozwiązywanie problemów klientów w systemie ticketowym
- rozwiązywanie i eskalacja incydentów oraz awarii informatycznych
- wsparcie procesu zarządzania problemami rozwój i utrzymanie bazy wiedzy
Wymagania:
- pierwsze doświadczenie we wsparciu na I Linii Wsparcia, bądź w innych obszarach IT/Telco
- podstawowa wiedzy dotyczącej zagadnień z obszaru sieci LAN/WAN
- znajomości aplikacji biurowych na poziomie zaawansowanym (Open Office, MS Office)
- umiejętności rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT
- zdolności analitycznego myślenia
- doskonała znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport
- Wybór formy zatrudnienia – umowa podwykonawcza (B2B) lub umowa zlecenie
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na Polskim rynku telekomunikacyjnym
- Duże możliwości rozwoju (firma międzynarodowa)
- Partycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres email: dominika.kopec@hays.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: | 2018-07-10 |
Oferta ważna do: | 2018-08-07 |
Branże: | Call center / Obsługa klienta; Doradztwo / konsulting; IT - Administracja; |
Wymagane doświadczenie: | Nie wymaga doświadczenia |
Wymagane wykształcenie: | Brak wymagań |
Forma zatrudnienia: | Kontrakt / umowa zlecenie |
Poziom stanowiska: | Specjalista |
Wynagrodzenie: | brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |