Oferta pracy id: 64332 z dnia 2018-07-10

IT Helpdesk Consultant


Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów. Aktualnie dla jednego z naszych klientów- międzynarodowej firmy z branży telekomunikacyjnej, poszukujemy otwartych na naukę i nowe wyzwania kandydatów na stanowisko IT Helpdesk Konsultanta.Lokalizacja: WarszawaZatrudnienie: B2BWspółpraca: długofalowaZadania:
  • utrzymanie I linii wsparcia
  • obsługa przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem serwisu
  • rozwiązywanie problemów klientów w systemie ticketowym
  • rozwiązywanie i eskalacja incydentów oraz awarii informatycznych 
  • wsparcie procesu zarządzania problemami rozwój i utrzymanie bazy wiedzy 
Wymagania: 
  • pierwsze doświadczenie we wsparciu na I Linii Wsparcia, bądź w innych obszarach IT/Telco 
  • podstawowa wiedzy dotyczącej zagadnień z obszaru sieci LAN/WAN 
  • znajomości aplikacji biurowych na poziomie zaawansowanym (Open Office, MS Office) 
  • umiejętności rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT 
  • zdolności analitycznego myślenia 
  • doskonała znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport
  • Wybór  formy zatrudnienia – umowa podwykonawcza (B2B) lub umowa zlecenie
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na Polskim rynku telekomunikacyjnym
  • Duże możliwości rozwoju (firma międzynarodowa)
  • Partycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres email: dominika.kopec@hays.pl

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: 2018-07-10
Oferta ważna do: 2018-08-07
Branże: Call center / Obsługa klienta; Doradztwo / konsulting; IT - Administracja;
Wymagane doświadczenie: Nie wymaga doświadczenia
Wymagane wykształcenie: Brak wymagań
Forma zatrudnienia: Kontrakt / umowa zlecenie
Poziom stanowiska: Specjalista
Wynagrodzenie: brak informacji
Możliwość pracy zdalnej: NIE