InPost



Małopolskie
Kraków
Wielicka 28

Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych

Oferta pracy id: 72494 z dnia 2019-05-16

Specjalista ds. Wsparcia Klienta


Kim jesteśmy?  

Jesteśmy firmą kurierską, której wizytówką jest wyjątkowa usługa niedostępna u innych – Paczkomaty. Stawiamy na nowoczesność i rozwiązania zapewniające jak największy komfort naszym klientom. Obecnie funkcjonuje ponad 4800 Paczkomatów na terenie całej Polski a ich liczba stale się powiększa!
 

Odkąd InPost S.A jest częścią Advent International, jednego z największych funduszy inwestycyjnych na świecie, jesteśmy nastawieni na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój i realizację nowych wyzwań ulepszających nasze usługi. A dzięki wsparciu inwestora mamy prostą drogę do sukcesu.   

DOŁĄCZ DO #TEAMINPOST 
Obecnie poszukujemy osób do naszej centrali w Krakowie na stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Klienta  

Miejsce pracy: Kraków, Ul. Wielicka 28


Czego możesz oczekiwać od nas:
    • partnerskiej współpracy, która jest dla nas największą wartością,
    • atrakcyjnego systemu motywacyjnego,
    • elastycznego grafiku pracy - praca zmianowa: od poniedziałku do piątku między 7.00–22.00, w soboty między 8.00-20.00 oraz niedziele między 8.00-16:00,
    • stabilnej pracy w firmie o silnej i ugruntowanej pozycji na rynku,
    • możliwości poszerzania swoich kompetencji oraz zdobywania nowych,
    • szkoleń, które pomogą Ci czerpać satysfakcję z zajmowanego stanowiska,
    • możliwość korzystania z benefitów takich jak karta Multisport i opieka medyczna,
    • wspólnego celebrowania wydarzeń, zarówno dużych jak i tych mniejszych jak np. Dzień Dziecka czy Dzień Kuriera.

    Co będzie należeć do Twoich zadań:
    • obsługa połączeń przychodzących – telefoniczne zgłoszenia od klientów,
    • udzielanie klientom odpowiedzi na zapytania dotyczące produktów i usług,
    • współpraca z innymi działami w firmie,
    • dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

    Czego potrzebujemy od Ciebie:

    • braku oporu przez rozmową z klientem oraz chęci wspierania go na co dzień,
    • dobrej dykcji,
    • łatwości w nawiązywaniu relacji z innymi oraz chęci pracy w zespole,
    • otwartości na nowe doświadczenia i poczucia humoru,
    • umiejętności sprawnego posługiwania się komputerem i aplikacjami biurowymi,
    • doświadczenie nie jest wymagane - wszystkiego Cię nauczymy! 


    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na za pośrednictwem formularza: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=73bc0634026148a0b301d5fd5d728b...

    Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
    Data dodania: 2019-05-16
    Oferta ważna do: 2019-06-13
    Branże: Call center / Obsługa klienta; Logistyka;
    Wymagane doświadczenie: Nie wymaga doświadczenia
    Wymagane wykształcenie: Brak wymagań
    Forma zatrudnienia: Pełny etat
    Poziom stanowiska: Pracownik biurowy
    Wynagrodzenie: brak informacji
    Możliwość pracy zdalnej: NIE