Oferta pracy id: 72494 z dnia 2019-05-16
Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Kim jesteśmy?
Jesteśmy firmą kurierską, której wizytówką jest wyjątkowa usługa niedostępna u innych – Paczkomaty. Stawiamy na nowoczesność i rozwiązania zapewniające jak największy komfort naszym klientom. Obecnie funkcjonuje ponad 4800 Paczkomatów na terenie całej Polski a ich liczba stale się powiększa!
Odkąd InPost S.A jest częścią Advent International, jednego z największych funduszy inwestycyjnych na świecie, jesteśmy nastawieni na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój i realizację nowych wyzwań ulepszających nasze usługi. A dzięki wsparciu inwestora mamy prostą drogę do sukcesu.
DOŁĄCZ DO #TEAMINPOST
Czego możesz oczekiwać od nas:
Co będzie należeć do Twoich zadań:
Czego potrzebujemy od Ciebie:
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na za pośrednictwem formularza: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=73bc0634026148a0b301d5fd5d728b...
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Jesteśmy firmą kurierską, której wizytówką jest wyjątkowa usługa niedostępna u innych – Paczkomaty. Stawiamy na nowoczesność i rozwiązania zapewniające jak największy komfort naszym klientom. Obecnie funkcjonuje ponad 4800 Paczkomatów na terenie całej Polski a ich liczba stale się powiększa!
Odkąd InPost S.A jest częścią Advent International, jednego z największych funduszy inwestycyjnych na świecie, jesteśmy nastawieni na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój i realizację nowych wyzwań ulepszających nasze usługi. A dzięki wsparciu inwestora mamy prostą drogę do sukcesu.
DOŁĄCZ DO #TEAMINPOST
Obecnie poszukujemy osób do naszej centrali w Krakowie na stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Kraków, Ul. Wielicka 28
Miejsce pracy: Kraków, Ul. Wielicka 28
Czego możesz oczekiwać od nas:
- partnerskiej współpracy, która jest dla nas największą wartością,
- atrakcyjnego systemu motywacyjnego,
- elastycznego grafiku pracy - praca zmianowa: od poniedziałku do piątku między 7.00–22.00, w soboty między 8.00-20.00 oraz niedziele między 8.00-16:00,
- stabilnej pracy w firmie o silnej i ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwości poszerzania swoich kompetencji oraz zdobywania nowych,
- szkoleń, które pomogą Ci czerpać satysfakcję z zajmowanego stanowiska,
- możliwość korzystania z benefitów takich jak karta Multisport i opieka medyczna,
- wspólnego celebrowania wydarzeń, zarówno dużych jak i tych mniejszych jak np. Dzień Dziecka czy Dzień Kuriera.
Co będzie należeć do Twoich zadań:
- obsługa połączeń przychodzących – telefoniczne zgłoszenia od klientów,
- udzielanie klientom odpowiedzi na zapytania dotyczące produktów i usług,
- współpraca z innymi działami w firmie,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Czego potrzebujemy od Ciebie:
- braku oporu przez rozmową z klientem oraz chęci wspierania go na co dzień,
- dobrej dykcji,
- łatwości w nawiązywaniu relacji z innymi oraz chęci pracy w zespole,
- otwartości na nowe doświadczenia i poczucia humoru,
- umiejętności sprawnego posługiwania się komputerem i aplikacjami biurowymi,
- doświadczenie nie jest wymagane - wszystkiego Cię nauczymy!
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na za pośrednictwem formularza: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=73bc0634026148a0b301d5fd5d728b...
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Data dodania: | 2019-05-16 |
Oferta ważna do: | 2019-06-13 |
Branże: | Call center / Obsługa klienta; Logistyka; |
Wymagane doświadczenie: | Nie wymaga doświadczenia |
Wymagane wykształcenie: | Brak wymagań |
Forma zatrudnienia: | Pełny etat |
Poziom stanowiska: | Pracownik biurowy |
Wynagrodzenie: | brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |